حمله دوباره ترامپ به دموکرات ها

به گزارش کولو، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به انتشار گزارش چند روز پیش در یک روزنامه آمریکایی درباره مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2020 گفت که دموکرات ها به دنبال انتشار اطلاعات غلط هستند.

حمله دوباره ترامپ به دموکرات ها

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز آدینه دموکرات ها را متهم کرد که به انتشار اخبار غلط علیه کارزار انتخاباتی وی برای سال 2020 و یاری روسیه به وی برای پیروزی در این انتخابات می پردازند.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: اطلاعات غلط دیگری توسط دموکرات ها در کنگره شروع شده که می گویند روسیه من را به هر کدام از نامزدهای دموکرات که هنوز بعد از دو هفته نتوانسته اند آراءشان در ایالت آیووا را شمارش نمایند، ترجیح می دهد.

این صحبت های ترامپ پس از آن صورت می گیرد که روزنامه نیویورک تایمز چند روز پیش در گزارشی به نقل از چند منبع ناشناس نوشت که آژانس های اطلاعاتی آمریکا معتقدند که روسیه در حال برنامه ریزی برای مداخله در انتخابات درون حزبی دموکرات ها و انتخابات سراسری 2020 آمریکا بوده تا ترامپ بار دیگر انتخاب گردد. (جزئیات بیشتر)

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین نیز در واکنش به این گزارش اظهار داشت این ادعاها بدگمانی بی مفهوم است و هر اندازه که به انتخابات نزدیک می شویم شاهد موارد بیشتری در این زمینه هستیم.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 814

به "حمله دوباره ترامپ به دموکرات ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله دوباره ترامپ به دموکرات ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید