خبرنگاران محدودیتهای شرایط نارنجی کرونا در لرستان اجرا میشود

به گزارش کولو، خرم آباد - خبرنگاران - دبیر ستاد مقابله با ویروس کرونا در لرستان گفت: محدودیت های شرایط نارنجی ویروس کرونا هفته جاری در این استان اجرا می گردد.

خبرنگاران محدودیتهای شرایط نارنجی کرونا در لرستان اجرا میشود

علی سیف روز آدینه به رسانه ها گفت: با توجه به اعلام شرایط نارنجی در اغلب شهرهای استان (بجز شهرستان رومشگان با شرایط زرد)، کارکنان ادارات از روز شنبه طبق مصوبه شرایط نارنجی در محل کار خود حاضر می شوند.

وی اضافه نمود: بر اساس این مصوبه کارکنان دستگاه های اجرایی ضروری و خدمات رسان مانند مراکز درمانی، بیمارستان ها، هلال احمر و امثال آنها با دو سوم ظرفیت کارکنان خود فعالیت خواهند کرد.

سیف گفت: سایر دستگاه های اجرایی غیر ضروری استان نیز با تشخیص مدیر مجموعه از پنجاه درصد ظرفیت کارکنان در محل کار استفاده کنند و بقیه کارکنان به صورت دورکاری فعالیت کنند.

وی ادامه داد: طبق مصوبات ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا ؛ ضرورت دارد دستگاه های اجرایی استان نسبت به اجرای مصوبات و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز ابتلای قطعی 57 هزار و 940شهروند لرستانی به این ویروس تایید شده که از این تعداد یکهزار و 216نفر نیز جان باخته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1381

به "خبرنگاران محدودیتهای شرایط نارنجی کرونا در لرستان اجرا میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیتهای شرایط نارنجی کرونا در لرستان اجرا میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید