خوشحالی آلوس از بازگشت باشکوه نیمار

به گزارش کولو، بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل از تساوی تیمش برابر کلمبیا راضی نیست.

خوشحالی آلوس از بازگشت باشکوه نیمار

به گزارش خبرنگاران و به نقل از elsport، تیم ملی فوتبال برزیل در دیداری محبت آمیز به مصاف کلمبیا رفت که این بازی برنده نداشت و با تساوی دو بر دو به سرانجام رسید.

نیمار رقابت های کوپا آمه ریکا را که با قهرمانی برزیل به سرانجام رسید به خاطر آسیب دیدگی از دست داد. او در فصل جدید لیگ فرانسه هم برای پاری سن ژرمن به میدان نرفته است.

این ستاره برزیلی بعد از 93 روز توانست برای سلسائو گلزنی کند. او در این دیدار هم گل زد و هم پاس گل داد تا نشان دهد که آماده است.

دنی آلوس به ستایش از نیمار پرداخت و گفت: واقعا از بازگشت نیمار و گلزنی او خرسند هستم. او از بازی کردن با پیراهن تیم ملی کشورش خرسند است و نهایت تلاشش را در این دیدار به کار گرفت و پیروز به گلزنی شد.

او ادامه داد: همه از عملکرد نیمار و بازگشت او خرسند هستند. ما نیمار را بسیار دوست داریم. وقتی او با تمرکز بالا بازی می نماید سطح کیفی تیم ما هم بسیار بالا می رود. به نیمار اجازه دادیم تا هر کاری که دوست دارد در زمین انجام دهد. ما همگی به او یاری می کنیم تا بدرخشد.

آلوس درباره تساوی برابر کلمیبا گفت: بازی واقعا سخت بود اما خوشبختانه توانستیم فرصت های خوبی را خلق کنیم. تا آستانه پیروزی پیش رفتیم. با وجود آنکه بازی محبت آمیز بود اما از تساوی ناراحت بودیم. برای ما بازی محبت آمیز و رسمی یک معنا دارد و در هر دیداری به دنبال پیروزی هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 319

به "خوشحالی آلوس از بازگشت باشکوه نیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالی آلوس از بازگشت باشکوه نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید