زازا و بارتزالی اردوی آتزوری را ترک کردند

به گزارش کولو، خبرنگاران: آنتونیو کونته نام مهاجم تیم فوتبال ساسولو و مدافع قهرمان سری A را از فهرست بازیکنان تیم ملی ایتالیا خط زد.

زازا و بارتزالی اردوی آتزوری را ترک کردند

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی ایتالیا نام سیمونه زازا، مهاجم تیم فوتبال ساسولو و آندره آ بارتزالی، مدافع تیم فوتبال یوونتوس را از فهرست شاگردان خود برای بازی های پیش روی آتزوری برابر تیم های ملی کرواسی و پرتغال حذف کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال ایتالیا، زازا و بارتزالی اردوی تمرینی آتزوری را در کوورچیانو ترک نموده اند و دلیل آن مصدومیت هایی بوده که این دو بازیکن را از شرایط جسمانی ایده آل دور نموده است.

زازا روز گذشته (یکشنبه) از انگیزه خود برای حضور در جدال تیم های ملی ایتالیا و کرواسی در مرحله مقدماتی یورو 2016 فرانسه گفت اما مصدومیت عضلانی، این بازیکن 23 ساله را از انجام ششمین بازی ملی اش برابر کروات ها محروم نموده است.

در همین حال آندره آ بارتزالی، مدافع تیم فوتبال یوونتوس که شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا به میدان رفت نیز اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک نموده است. بارتزالی 34 ساله در جریان آخرین بازی یوونتوس در فصل اخیر سری A دچار مصدومیت شد اما تیم پزشکی باشگاه توانست او را به بازی بانوی پیر و بارسلونا برساند. ظاهراً مصدومیت او دوباره عود نموده است و آنتونیو کونته نمی تواند روی بازیکن پیشین خود در یوونتوس برای بازی حساس با کرواسی حساب کند.

تیم ملی ایتالیا 22 خرداد، در حالی میهمان کرواسی است که این تیم با 13 امتیاز از پنج بازی صدرنشین گروه هشتم مرحله مقدماتی یورو 2016 است. آتزوری در حال حاضر با 11 امتیاز در رده دوم واقع شده است. شاگردان کونته 26 خرداد نیز در دیداری محبت آمیز در شهر ژنو به مصاف تیم ملی پرتغال می روند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 556

به "زازا و بارتزالی اردوی آتزوری را ترک کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زازا و بارتزالی اردوی آتزوری را ترک کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید