دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه مدرس حق التدریس جذب می نماید

به گزارش کولو، دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی اقدام به جذب مدرسان حق التدریس در 27 گروه درسی نموده است.

دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه مدرس حق التدریس جذب می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه در نظر دارد به وسیله فراخوان نسبت به پذیرش مدرسان حق التدریس در 27 گروه درسی اقدام کند.

متقاضیان واجد شرایط تا 30 مهرماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به آدرس https://jam.uast.ac.ir/login اقدام به انجام مراحل ثبت نامی نمایند.

این مدرسان از بین افراد و فارغ التحصیلان دانشگاهی متخصص، مجرب، بومی و ساکن استان جذب می شوند و باید حداقل 28 سال سن داشته باشند و در رشته های اقتصاد و برنامه ریزی اقتصادی و سرمایه گذاری، امداد و سوانح، امور فرهنگی، امور زراعی و باغبانی، بازاریابی و تبلیغات تجاری، برق-صنایع الکترونیک، بهداشتی و ایمنی و محیط زیست، تربیت بدنی و علوم ورزشی تخصص داشته باشند.

همچنین، این افراد باید در رشته های حسابداری و حسابرسی، مدیریت دفاعی و انتظامی، حوزه سلامت، خدمات بیمه، خدمات حقوقی و قضایی، خدمات خرید و فروش، خدمات مهمانداری و گردشگری، روانشناسی، ریاضی و آمار، شیمی، طراحی و دوخت لباس و پارچه، فیزیک، لجستیک، مدیریت، مطبوعات و رسانه و روابط عمومی، معماری و شهرسازی، مهندسی و تجهیزات پزشکی، موسیقی، هنر های تجسمی-عکاسی تخصص داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1236

به "دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه مدرس حق التدریس جذب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه مدرس حق التدریس جذب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید