دبیر شورای صنفی نمایش : 23 سینمای بدحساب ، موقتا تعطیل شدند

به گزارش کولو، خبرگزاری خبرنگاران- دبیر شورای صنفی نمایش گفت: مطابق مصوبه شورای صنفی نمایش، با توجه به بدحسابی 23 سینما با شرکت های پخش، برغم تذکر داده شده دسترسی فروش آنان به وسیله سامانه مدیریت فروش و پخش (سمفا) قطع شد.

دبیر شورای صنفی نمایش : 23 سینمای بدحساب ، موقتا تعطیل شدند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آقای مرتضی شایسته اضافه نمود: این 23 سینما پس از تسویه حساب با شرکت های پخش، مجددا به سمفا وصل و فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

وی گفت: مطابق مصوبه شورای صنفی نمایش، با توجه به بدحسابی 23 سینما با شرکت های پخش، برغم تذکر داده شده دسترسی فروش آنان به وسیله سامانه مدیریت فروش و اکران (سمفا) قطع شد تا پس از تسویه حساب با شرکت های پخش، مجددا وصل گردد.

وی اضافه نمود: یکی از اقدامات خوب سازمان سینمایی، راه اندازی سمفا بود و یکی از اقدامات بهتر، واگذاری راهبری آن به شورایی با حضور 3 عضو شورای صنفی نمایش بود تا از این طریق، علاوه بر جنبه آمار برخط، برطرف انحصار بلیت فروشی، ضمانت بخش روابط اقتصادی سینما ها و شرکت های پخش به نمایندگی از مالکان آثار باشد.

آقای شایسته ادامه داد: بدیهی است وقتی مشکل تاریخی و مزمن سینما یعنی به موقع تسویه نکردن، به وسیله سمفا حل گردد، سرمایه ها با سرعت بیشتری به جریان فراوری سینما باز می گردند و این به نفع اقتصاد سینماست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1811

به "دبیر شورای صنفی نمایش : 23 سینمای بدحساب ، موقتا تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر شورای صنفی نمایش : 23 سینمای بدحساب ، موقتا تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید