رستوران ماری وانا مسکو

به گزارش کولو، تقریبا غیر ممکن است کسی به روسیه و شهر مسکو سفر کند و غذاهای محلی و سنتی روسی را امتحان نکند . در میان هزاران رستوران و گزینه غذاخوری پایتخت مسکو گزینه های زیادی وجود دارد که در زمینه طبخ و سرو غذاهای روسیه فعالیت می نمایند . رستوران ماری وانا مسکو Mari Vanna Restaurant Moscow با چیدمانی جذاب و طراحی به شکل یک خانه قدیمی ، یکی از رستوران های خوبی است که غذاهای خوشمزه روسی را ارائه می دهد . رستوران ماری وانا در تمامی روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 11:30 شب پذیرای مراجعه نمایندگان می باشد . اگر در سفر به مسکو دوست داشتید در یک رستوران با حال و هوای دوران شوروی غذاهای روسی را میل کنید رستوران Mari Vanna مسکو می تواند گزینه خوبی باشد .

رستوران ماری وانا مسکو

رستوران ماری وانا را می توان یکی از بهترین رستوران های مسکو برای سرو غذاهای روسی دانست . این رستوران در فاصله 800 متری ایستگاه های متروی Tverskaya و Pushkinskaya واقع شده و تا ایستگاه های Tchekhovskaya و Barrikadnaya به ترتیب 1 و 1.4 کیلومتر فاصله دارد . دکور جذاب این رستوران به سبک شوروی موجب می شود مشتریان در حال و هوای چند دهه قبل و دوران شوروی قرار گیرند . در واقع رستوران ماری وانا به مانند یک خانه مسکونی قدیمی چیده شده و تمامی وسایل تزئینی و دکوری که در گوشه گوشه این رستوران تعبیه شده اند قدیمی هستند . اگر در تور مسکو مرداد تمایل دارید طعم واقعی یک غذای روسی را تجربه کنید حتما سری به رستوران ماری وانا روسیه بزنید .

ماری وانا یکی از معروف ترین رستوران های مسکو برای چشیدن غذاهای روسی مخصوصا سوپ برش است . سرآشپز این رستوران Maria Ivanovna است . وی باهوش بوده و علاقه زیادی به آشپزی دارد . در این رستوران چند حیوان خانگی نیز به نام های ونیا ، پتیا و پاولیک وجود دارد که ونیا یک گربه ، پتیا یک ماهی و پاولیک یک قناری است . در طراحی داخلی این رستوران برای اینکه فضا به یک خانه قدیمی زمان شوروی نزدیک شود از کتابخانه های قدیمی ، گلدان ، قاب عکس های قدیمی و یک تلویزیون با کانال های شوروی سابق استفاده شده است . در منوی رستوران روسی مار وانا مسکو انواع خورشت های گرم ، پای ها و کوفته های متنوع گنجانده شده است . اگر قصد کردید برای سرو یک وعده غذایی به رستوران ماری وانا شهر مسکو بروید بهتر است از قبل میز رزرو کنید چرا که این رستوران در عین کوچکی ، محبوب و پرطرفدار می باشد .

مشخصات رستوران ماری وانا مسکو

  • آدرس رستوران ماری وانا مسکو : Spiridonyevskiy Pereulok, 10a, Moskva, Russia, 123104
  • تلفن رستوران ماری وانا در مسکو : 4956506500 - 7+
  • وب سایت رستوران ماری وانا شهر مسکو : https://en.ginza.ru/msk/restaurant/marivanna
  • ساعت کاری رستوران Mari Vanna مسکو : همه روزه از ساعت 9 صبح تا 11:30 شب
  • سبک غذاهای ماری وانای مسکو : غذاهای روسیه
  • ایستگاه های متروی نزدیک به رستوران روسی ماری وانا مسکو : ایستگاه های Tverskaya ، Pushkinskaya ، Tchekhovskaya و Barrikadnaya
منبع: لذت سفر
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 273

به "رستوران ماری وانا مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران ماری وانا مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید