تور آفریقای جنوبی: معرفی غذاهای سنتی ژوهانسبورگ

به گزارش کولو، انواع غذاهای سنتی ژوهانسبورگ :

یکی از تجربه هایی که هرگز نباید از دست بدهید لذت خوردن غذاهای سنتی ژوهانسبورگ است. غذاهای سنتی ژوهانسبورگ در رستوران های مجلل آن یکی از فراموش نشدنی ترین خاطراتی می باشد که می توانید اگر به این شهر سفر کردید داشته باشید. رستوران هایی که در این شهر قرار دارند مانند بسیاری از رستوران های دیگر تنوع جالبی دارند، بعلاوه یکی از نکات جالبی که در رستوران های آن وجود دارد این است که غذاهای سراسر جهان در این شهر سرو می گردد. غذاهای سنتی ژوهانسبورگ از نظر تعداد و تنوع دست کی از شهرهای دیگر ندارد و از جمله بزرگترین و برترین مقصدهای گردشگری می باشد که شما می توانید غذاهای آن را تجربه کنید.

تور آفریقای جنوبی: معرفی غذاهای سنتی ژوهانسبورگ

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

در صورتی که به سفر های خارجی علاقمند هستید ، تور لحظه آخری دبی هم میتواند پیشنهاد خوبی برای شما باشند. این تور پر هوادار ، از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه است و شما میتوانید با هزینه کمتری به این کشور مجذوب نماینده سفر کنید.

انواع غذاهای سنتی ژوهانسبورگ :

همانطوری که بیان کردیم غذاهای سنتی ژوهانسبورگ تنوع بسیاری دارند و اگر به این شهر سفر کردی حتما به خاطر داشته باشید که لذت طعم این غذاها را تجربه کنید، چرا که بسیار لذیذ و خوشمزه هستند. در ادامه بعضی از غذاهای سنتی ژوهانسبورگ را معرفی می کنیم.

1. خوراک گوشت بوبوتی از غذاهای سنتی ژوهانسبورگ

یکی از غذاهای سنتی ژوهانسبورگ خوراک گوشت بوبوتی می باشد، ای غذا از جمله غذاهای اصیل این شهر محسوب می شود که پخت آن با ادویه های معطر می باشد.

مواد اصلی که در این غذا استفاده می شود، گوشت چرخ نموده، میوه و ادویه می باشد. اگر می خواهید این غذا را تهیه کنید، باید گوشت گوساله و یا بره را چرخ کنید و سپس با کره ، پیاز، زردچوبه، سیر، نان سوخاری، آب لیمو، فلفل سیاه، برگه زردآلو، بادام، انگور، نان سوخاری و شیر مخلوط کنید. به قدری تین غذا خوشمزه می باشد که شما می توانید در بیشتر رستوران های شهر طعم آن را تجربه کنید.

2. پپ از غذاهای سنتی ژوهانسبورگ

حریره ذرت را که بیشتر مردم برای درست کردن نان های سنتی و غلیظ کردن سس های باربیکیو استفاده می نمایند را مردم این شهر پپ می نامند.

یکی از غذاهای سنتی ژوهانسبورگ که بسیار برای مردم این شهر مهم است و از جمله غذاهای اصیل آنها به شمار می رود پپ می باشد . در واقع باید گفته شود که این غذا در سبد غذایی مردم این کشور می باشد که مواد اصلی آن پوره ذرت است و برای درست کردن آن دستورالعمل های خاصی را احتیاج نیست رعایت کنید.

[cn-suggest-posts sts=سفری به عطر و رنگ باغ های گل آمستردام stl=https://deltaban.com/amsterdam-flower-gardens/ sbs=خرید بلیط هواپیما sbl=https://deltaban.com/flights/]

3. بوئرورس :

یکی دیگر از غذاهای سنتی ژوهانسبورگ که بسیار جالب می باشد بوئرورس است که این غذا از سوسیس های دست ساز خانگی تهیه می شود.

طعم این غذا بسیار خوشمزه می باشد و بیشتر سوسیس ها آن بلند و پیچ در پیچ هستند. در بعضی از شهرهای دیگر آفریقای جنوبی از این سوسیس نوع گیاهی آن هم وجود دارد ولی در شهر ژوهانسبورگاین سوسیس ها را از گوشت تازه که نیم پز شده و مقداری ادویه تهیه می نمایند. شما می توانید در سفری که به این شهر دارید لذت طعم این غذا را در باربیکیوهای بیشتر رستوران های این شهر تجربه کنید.

4. آپریکوت :

یکی دیگر از غذاهای سنتی ژوهانسبورگ که بیشتر در حکم مکمل غذایی به شمار می رود آپریکوت است. این مکمل را بیشتر در کنار غذا به عنوان ترشی استفاده می نمایند. مردم این شهر در بیشتر وعده های غذایی خود از این مکمل استفاده می نمایند. این مکمل نوعی ترشی محسوب می شود که برگه های زردآلو تهیه می شود. شما می توانید اگر به رستوران های این شهر رفتید و غذای بوبوتی و پنیر را سفارش دادید حتما این ترشی را هم سفارش دهید، چرا که در کنار هم مزه بسیار فوق العاده ای پیدا می نمایند.

بدین ترتیب شما باید بدانی که اگر به این شهر سفر کردید بدون شک غذاهای سنتی ژوهانسبورگ را نباید فراموش کنید و در کنار آنها از دسرها و ترشی های آن هم نگذرید.

5. پودینگ مالوا :

پودینگ مالو از میراث مردم هلند می باشد که برای مردم این شهر به جای مانده است، بعد از سال ها مردم این شهر با تغییراتی که در این دسر به وجود آوردند آن را از جمله غذاهای سنتی ژوهانسبورگ معرفی کردند. این دسر به علت بافت نرم و چسبناکی که دارد بسیار لذیذ می باشد.

خامه ای که در آن به کار رفته است از شیر، مربای زردآلو، شکر و سفیده تخم مرغ می باشد. شما می توانید در کنار این دسر برای اینکه خوشمزه تر شود کیک کاکائویی و یا هویج را هم سرو کنید. اگر شما به این شهر سفر کردید توصیه می کنیم حتما این دسر را امتحان کنید، چرا که در هیچ کجای جهان دیگر نمی توانید طعم لذیذ این دسر را تجربه کنید.

6. خوراک مرغ و کاری دوربان :

یکی دیگر از غذاهای سنتی ژوهانسبورگ معروف این شهر خوراک مرغ آن می باشد، این غذا سرشار از ادویه هایی می باشد که آن را لذیذتر نموده است، ولی مهمترین ادویه ای که در آن وجود دارد ادویه کاری می باشد. شما می توانید این غذا را در بیشتر رستوران های شهر سفارش دهید.

طرز پخت آن بسیار آسان می باشد، فقط شما برای پخت آن به فیله مرغ، آرد سفید، ادویه کاری، تخم مرغ و ادویه های دیگری احتیاج دارید. البته باید گفته شود که طعم لذیذ آن را شما در این شهر بیشتر از منطقه ها دیگر و یا اینکه خودتان آن را تهیه کنید حس می کنید، چرا که این غذا از جمله غذاهای سنتی ژوهانسبورگ می باشد که در پخت آن ترفندهایی وجود دارد. شما می توانید این خورش را در کنار برنج سرو کنید.

7. پوتجیکو :

از جمله غذاهای سنتی ژوهانسبورگ و ملی این شهر پوتجیکو می باشد. این خوراک بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد.

طرز تهیه آن به قدری جالب است که شاید برای شما سوال شود که این چه غذایی می باشد. در واقع زمانی که مهاجران به این شهر می آیند غذایی را برای خوردن پیدا نمی نمایند و همیشه در سفر بودند و هر گونه خوراکی را که به دست می آمده میل می کردند. محتمل است که این غذا از آن موقع به جای مانده باشد و به عنوان غذای ملی این شهر شناخته شده است. بیشتر موادی که در این غذا وجود دارد در سنت های گذشتگان مورد استفاده قرار می گرفته است.

8. تارت شیر :

تارت شیر یکی از غذاهایی می باشد که در سراسر این کشور وجود دارد و در واقع دستاورد مردم هلندی می باشد که مدتی در کشور آفریقایی جنوبی بودند.

امروزه تارت شیر به عنوان غذاهای سنتی ژوهانسبورگ شناخته می شود که در تمامی وعده های غذایی مردم این شهر وجود دارد. به قدری مردم این شهر به این دسر علاقه دارند که هر ساله جشنی به مناسبت روز ملی تارت شیر برگزار می نمایند و در آن روز مردم با تارت شیر جشن می گیرند.

[cn-suggest-posts sts=طعم دلپذیر دسرهای کوالالامپور stl=https://deltaban.com/kuala-lumpur-desserts/ sbs=رزرو هتل اروپا sbl=https://deltaban.com/hotel-reservation/]

9. چاکالاکا :

بیشتر غذاهای سنتی ژوهانسبورگ ساده و خوشمزه می باشند که چاکالاکا هم از آن دسته غذاهای خوشمزه و ساده است. مواد اصلی این غذا گیاهان هستن که در بیشتر منطقه ها کشور آفریقای جنوبی این غذا را می توانید تجربه کنید. اگر مایل هستید این غذا را امتحان کنید می توانید آن را در بیشتر رستوران های شهر که در باربیکیوها پخت می شود سفارش دهید.

غذاهای سنتی ژوهانسبورگ از جمله غذاهایی می باشد که شما فقط در این شهر می توانید امتحان کنید و لذت طعم آن به قدری لذیذ است که هرگز از یاد نخواهید برد.

سفر به این مکان میتواند بسیار مجذوب نماینده و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید بلیط چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو آنلاین هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1873

به "تور آفریقای جنوبی: معرفی غذاهای سنتی ژوهانسبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: معرفی غذاهای سنتی ژوهانسبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید