رشد 52 درصدی بازدید از آثار تاریخی اصفهان در مقایسه با سال گذشته

به گزارش کولو، مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از رشد 52 درصدی بازدید از آثار تاریخی و 48 درصد اقامت در استان اصفهان در مقایسه با سال گذشته اطلاع داد.

رشد 52 درصدی بازدید از آثار تاریخی اصفهان در مقایسه با سال گذشته

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان با اعلام این مطلب اضافه کرد: تحلیل آمارهای موجود حاکی است تا انتها روز 29 اسفند سال گذشته، تعداد 205747 نفر به مدت یک شبانه روز در پهنه استان اصفهان اقامت کرده اند.

او همچنین توضیح داد: در طی همین مدت تعداد 274467 نفر از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان بازدید به عمل آورده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان تاکید نمود: در طی این مدت تعداد 97921 نفر در شهر اصفهان اقامت کرده و تعداد 48192 گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان اصفهان بازدید کرده اند.

الله کمک همچنین خاطر نشان کرد: تحلیل آمارهای موجود از سطح استان در مقایسه با سال قبل آمار اسکان 48 درصد و آمار بازدید 52 درصد رشد نشان می دهد.

او همچنین ادامه داد: آمارها حاکی است که رشد اقامت و رشد بازدید از جاذبه ها نیز در شهرستان اصفهان به ترتیب 9 و 7 درصد رشد داشته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 269

به "رشد 52 درصدی بازدید از آثار تاریخی اصفهان در مقایسه با سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 52 درصدی بازدید از آثار تاریخی اصفهان در مقایسه با سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید