ساخت آیفون تاشو با چسب نواری!، عکس

به گزارش کولو، گجت نیوز نوشت: اگر بی صبرانه منتظر اولین آیفون تاشو هستید، سامسونگ به صبر شما با ایده آیفون تاشو با چسب نواری و شبیه سازی گلکسی زد فولد 5 انتها می دهد!

ساخت آیفون تاشو با چسب نواری!، عکس

برنامه Samsung Try Galaxy Things در اوایل امسال شروع شد، زمانی که سامسونگ برای اولین بار به این ایده رسید که به کاربران آیفون اجازه دهد رابط کاربری گلکسی را با ادغام دو آیفون تاشو با چسب نواری امتحان نمایند.

لذت تجربه آیفون تاشو با چسب نواری و رابط کاربری سامسونگ

برای تجربه یک آیفون تاشو، شما می توانید به سادگی از وب سایت Try Galaxy تماشا نموده و با ذخیره آن در صفحه اصلی، برنامه را نصب کنید. پس از انجام این کار، برنامه با شبیه سازی One UI 5.1 یعنی پوسته سامسونگ در اندروید 13، تجربه ای از سامسونگ گلکسی را در اختیار شما قرار می دهد.

با این رابط کاربری همه چیز تقریباً مانند یک دستگاه سامسونگ کار می نماید، اما به طور قابل توجهی کندتر است، احتمالاً به این علت که فقط به وسیله یک برنامه وب اجرا می گردد. اکنون با یک گلکسی زد فولد 5 شبیه سازی شده، سامسونگ برنامه را به روز نموده است تا امکان شبیه سازی Z Fold 5 را فراهم کند که با برنامه وب روی دو آیفون که در کنار هم قرار می گیرند، به دست می آید.

به روزرسانی برنامه Try Galaxy سامسونگ اکنون از دو آیفون متصل استفاده نموده و یک صفحه نمایش گلکسی Z Fold را شبیه سازی می نماید. این به سادگی با نمایش نیمی از محتوای نشان داده شده در صفحه نمایش هر دستگاه کار می نماید.

با چسباندن دو آیفون به هم، یک صفحه نمایش بزرگتر یکپارچه نشان داده می گردد که میزان ای تقریبا شبیه به گلکسی Z Fold را ارائه می دهد. شما می توانید این تجربه را با کنار هم قرار دادن آیفون 14 پرو مکس در کنار آیفون 13 پرو مکس امتحان کنید.

هنگامی که برنامه در هر دو گوشی اجرا می گردد، روی دکمه Fold Experience ضربه بزنید تا آنها به عنوان یک دستگاه عمل نمایند. در واقع نمی توانید کار زیادی انجام دهید، زیرا این یک نسخه نمایشی است تا یک دستگاه کامل. اما حداقل این قابل مشاهده است که یک برنامه در دو صفحه نمایش توسعه یافته است.

درست است که یک تلفن تاشو طراحی ظریف و نازکی دارد و شبیه یک آیفون تاشو با چسب نواری نیست، اما ایده ای است که شاید بسیاری از کاربران مایل به تجربه کردن آن باشند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 شهریور 1402 بروزرسانی: 4 شهریور 1402 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2282

به "ساخت آیفون تاشو با چسب نواری!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت آیفون تاشو با چسب نواری!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید