سالم ترین توصیه ها برای دور کردن کلیه ها از سموم

به گزارش کولو، با این حال، کاهش کیفیت سبک زندگی باعث افزایش سطح کراتینین در کلیه ها شده و عملکرد آن ها مختل می شود.

سالم ترین توصیه ها برای دور کردن کلیه ها از سموم

به گزارش ، کلیه های شما یک عملکرد مهم در بدن دارند؛ آن ها خون را تصفیه کرده و هر گونه نمک و سموم اضافی را از بدن خارج می کنند.

با این حال، کاهش کیفیت سبک زندگی باعث افزایش سطح کراتینین در کلیه ها شده و عملکرد آن ها مختل می گردد. در این حالت فیلتراسیون خون نیز کند می گردد و شما احساس خستگی مداوم و بیماری خواهید کرد. تورم در پا ها به ویژه در اطراف مچ پا، خارش در سراسر بدن، ادرار مکرر، از دست دادن اشتها، استفراغ و سرگیجه، خواب رفتن دست و پا و ... از دیگر علائم اختلال در عملکرد کلیه ها هستند.

با این حال گام های ساده ای برای پاکسازی و سم زدایی کلیه ها پیشنهاد شده اند:

این نوشیدنی به کنترل و تنظیم اسیدیته خون کمک می کند. هنگامی که مسائل کلیوی دارید، طبیعی است از آنچه که به اسیدوز کلیوی معروف است، رنج ببرید. افزایش اسیدیته باعث تغییر عملکرد کلیه می گردد. این در حالی است که نوشیدن آب گازدار باعث حفظ تعادل pH برای جلوگیری از اسیدوز می گردد و در ضمنً از تشکیل سنگ کلیه نیز جلوگیری می کند.

اسید موجود در این نوع سرکه باعث بهبود فرایند هضم و کمک به سم زدایی از کبد نیز می گردد. یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را بعد از وعده اصلی غذا، با یک لیوان آب مخلوط کرده و آن را بنوشید.

یک درمان عالی برای جلوگیری از سنگ کلیه است. شما می توانید چای را با استفاده از 5 برگ ریحان و یک قاشق غذا خوری عسل بنوشید.

ریشه زنجبیل یکی از بهترین گزینه های گیاهی برای درمان مسائل جسمی از جمله التهاب، درد و عفونت ها است. مصرف این گیاه همچنین سموم کبد و کلیه ها را از بین برده و عملکرد آن ها را بهبود می بخشد.

این میوه یک نوع داروی طبیعی برای کلیه هاست، اما چرا؟ از آنجا که هندوانه آب زیادی دارد، به پاک سازی سموم از بافت ها و جریان خون کمک می کند.

این نوع روغن غنی از اسید اولئیک است که خواص ضد التهابی دارد. همچنین سرشار از اسید های چرب غیر اشباع برای حفظ سلامت کلیه ها است. در صبح یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را با چند قطره آب لیمو میل کنید تا گام بزرگی علیه تشکیل سنگ کلیه ها برداشته باشید.

منبع: آوای سلامت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 283

به "سالم ترین توصیه ها برای دور کردن کلیه ها از سموم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالم ترین توصیه ها برای دور کردن کلیه ها از سموم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید