سیزدهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد

به گزارش کولو، تهران (پانا) - سیزدهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به منظور بازتاب محتواهای راهبردی درسطح درون سازمانی منتشر شد.

سیزدهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، سیزدهمین شماره این نشریه در 34 صفحه در قالب گزارش و تحلیل شامل 7 بخش محتوایی همچون نخستین همایش ملی تعلیم و تربیت در گام دوم انقلاب اسلامی، بهمن ماه برگزار می شود؛ تاثیرات اختلالات آموزشی و بسته شدن مدارس در دوران شیوع بیماری کرونا بر سلامت ذهنی دانش آموزان؛ یادگیری ترکیبی وآموزش در همه گیری ویروس کرونا؛ نشست خبری ریاست سازمان؛ راهبردهای زیر نظام برنامه درسی در چرخش های تحول آفرین ابلاغ شد؛ الگوی مفهومی برنامه ریزی درسی صنایع دستی طراحی می شود؛ اخبار دفتر انتشارات و فناوری آموزشی قابل مشاهده است.

این نشریه الکترونیکی در راستای آگاهی بخشی و ارائه مبسوط برنامه ها و فعالیت های راهبردی سازمان و به صورت ماهیانه منتشر خواهد شد.

علاقه مندان به همکاری با تحریریه نشریه می توانند مطالب خود را در قالب چکیده مقالات و یادداشت به اداره روابط عمومی و امور بین الملل ارسال کنند. مطالب دریافتی پس از بررسی از طریق تحریریه آماده سازی و منتشر خواهد شد.

سیزدهمین شماره نشریه الکترونیک از طریق فایل پیوستی قابل مشاهده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1843

به "سیزدهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیزدهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید