شناسایی 188 تخلف ساخت و ساز در حریم راه های استان قزوین

به گزارش کولو، رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین از شناسایی 188 مورد تخلف ساخت و ساز در حریم راه های استان در نیمه نخست سال جاری اطلاع داد.

شناسایی 188 تخلف ساخت و ساز در حریم راه های استان قزوین

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از قزوین ، امیر علی پور رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز 188 مورد تخلف در حریم راه های استان شناسایی شده که برای 171 مورد پیگیری و اخطار صادر شده است.

وی با اشاره به بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته در این رابطه، افزود: در نیمه نخست سال جاری بعلاوه 2 هزار و 94 عدد تابلو و علایم ایمنی راه با هدف ارتقای سطح ایمنی جاده های استان نصب و تعمیر شده است.

علی پور از اجرای عملیات خط کشی جاده های استان قزوین به طول یک هزار و 110 کیلومتر در نیمه نخست سال جاری اطلاع داد و توضیح داد: خط کشی جاده ها سالانه در حدود 2 هزار کیلومتر در آزادراه ها، بزرگراه ها، راه های اصلی و فرعی استان اجرا می گردد.

رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، ایمن سازی شیب شیروانی راه ها به طول 53 کیلومتر، احداث، تعمیر و نگهداری 336 متر مربع تابلوی اطلاعاتی راه، اجرای روشنایی طولی در 2 کیلومتر از راه ها و گردنه های مه گیر و روشنایی نقطه ای در هشت تقاطع همسطح از نقاط پر تصادف را از دیگر اقدامات این اداره در جهت ارتقای سطح ایمنی راه های استان اسم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1829

به "شناسایی 188 تخلف ساخت و ساز در حریم راه های استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 188 تخلف ساخت و ساز در حریم راه های استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید