طرح معین فوق العاده خاص کارکنان سازمان نوسازی با اولویت در دستور کار است

به گزارش کولو، تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور در دومین جلسه کارگروه رفاهی و پرسنلی، با اشاره به اینکه طرح معین فوق العاده خاص کارکنان سازمان با اولویت در دستور کار است، بر لزوم بهره گیری از تمامی ظرفیت های استانی و ملی در پیشبرد این طرح مهم در حوزه پرسنلی تاکید نمود.

طرح معین فوق العاده خاص کارکنان سازمان نوسازی با اولویت در دستور کار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، دومین جلسه کارگروه رفاهی و پرسنلی سازمان نوسازی مداس کشور با حضور علی شهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، سید محسن باقری سرپرست اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی و مدیران کل نوسازی مدارس استان های تهران، سمنان، قم، خوزستان، کرمانشاه و همدان برگزار گردید.

شهری با اشاره به اینکه جلسات و گفت و گوهای مستمر و موثری با معاون سرمایه انسانی و رئیس امور ساختارهای سازمانی سازمان امور اداری و استخدامی کشور به منظور تبیین و چاره جویی مسائل و کمبودهای ادارات کل نوسازی مدارس استان ها در حوزه تشکیلات، ساختار سازمانی و بعلاوه شرایط نیروهای استانی در مدت اخیر برگزار گردیده است، بر لزوم تدوین مستندات و آمار دقیق نیازها، جهت ارائه به سازمان امور اداری و استخدامی تاکید نمود.

وی برطرف مسائل و مسائل ادارات کل در حوزه پرسنلی و منابع انسانی را مقدم بر مسائل حوزه ستادی دانست و خاطر نشان کرد: در ساختار نیروی انسانی استان ها باید شاخصه های کمی مانند تعداد و اندازه پروژه های خیرین و مشارکتی، ماموریت های تازه و ویژه سازمان مانند مکان یابی، تعمیرات و نگهداری مدارس و سایر موضوعات مرتبط تایید و تحلیل امتیاز بر مبنای این شاخص ها صورت پذیرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه طرح معین فوق العاده خاص کارکنان سازمان نوسازی مدارس و دلایل توجیهی پیوست آن جهت اخذ امضا از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهیه و آماده ارسال به استان ها است بر لزوم بهره گیری از تمامی ظرفیت های استانی و ملی در پیشبرد این طرح مهم در حوزه پرسنلی تاکید نمود.

در ادامه جلسه نیز مدیران کل حاضر درجلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در حوزه های طرح فوق العاده خاص تشکیلات و نیروی انسانی پرداخته و آمادگی ادارات کل در تدوین مستندات آماری سازمان نوسازی مدارس کشور در شاخص های مرتبط با این موضوعات را اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1950

به "طرح معین فوق العاده خاص کارکنان سازمان نوسازی با اولویت در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح معین فوق العاده خاص کارکنان سازمان نوسازی با اولویت در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید