عرضه نسخه تغییر نام یافته گلکسی A10s در هندوستان

به گزارش کولو، سامسونگ به زودی نسخه تغییر نام یافته گلکسی A10s را با اسم گلکسی M01s در هندوستان عرضه می نماید.

عرضه نسخه تغییر نام یافته گلکسی A10s در هندوستان

به گزارش خبرنگار ، اکنون مدتی است که خبر تغییر نام سامسونگ گلکسی A10s و عرضه آن در هندوستان با اسم گلکسی M01s در فضای مجازی منتشر شده، همچنین سایت رسمی این شرکت یک صفحه پشتیبانی برای دستگاه مذکور ایجاد نموده است. گوشی هوشمند سامسونگ با شماره مدل SM-M017F/DS و رم 3 گیگابایتی به بازار هند خواهد رسید. البته پیش بینی می گردد که این تنها پیکربندی این دستگاه نیست، زیرا بر اساس شایعات قبلی یک نسخه دیگر با 2 گیگابایت رم نیز وجود خواهد داشت.

به نظر می رسد باقی مشخصات دست نخورده باقی مانده اند. تراشه Helio P22 مدیاتک، صفحه نمایش HD پلاس و جدیدترین نسخه اندروید 10 از مشخصات گلکسی M01s هستند. اگر شرکت کره ای سازنده این دستگاه قصد داشته باشد گلکسی A10s را بار دیگر عرضه کند و تنها بخش های داخلی را کپی برداری ننموده باشد، در این دستگاه از نمایشگر 6.2 اینچی TFT استفاده خواهد شد. همچنین یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در کنار دوربین های 13 و 2 مگاپیکسلی قرار گرفته در پشت دستگاه، وجود خواهد داشت. اگر از همان باتری عظیم گلکسی A10s استفاده شده باشد، این گوشی یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که دوام زیادی دارد.

در حال حاضر گوشی گلکسی M01 با قیمت 120 دلار/ 107 یورو به فروش می رسد. در نتیجه انتظار داریم که قیمت نسخه تغییرنام یافته آن نیز زیر 133 دلار/ 112 یورو باشد.

به طور کلی گوشی های هوشمند سامسونگ هواداران بسیاری دارند و می توان گفت این شرکت برای بسیاری از مردم محصولات خاصی فراوری می نماید. گوشی های میان رده و پرچمدار متعددی متناسب با توان خرید قشر های مخلتف جامعه توسط این شرکت فراوری شده اند. یکی از دلایل محصولات سامسونگ نیز این مسئله است، زیرا هر کس با توان اقتصادی خود می تواند یکی از محصولات این شرکت را خریداری کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1103

به "عرضه نسخه تغییر نام یافته گلکسی A10s در هندوستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه نسخه تغییر نام یافته گلکسی A10s در هندوستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید