10 ساعت ورزشی هوشمند پرفروش و محبوب تا سقف 5 میلیون تومان

به گزارش کولو، امروزه با پیشرفت تکنولوژی گجت های هوشمند بسکمک به بازار آمده اند که می توانند کاربران را در فعالیت های مختلف روزمره شان کمک نمایند. در میان این گجت های هوشمند ساعت ها و دست بندهای هوشمند هم در سال های اخیر بسیار ترند شده و مورد استقبال اقشار گوناگون جامعه قرار گرفته اند. در میان این گجت های هوشمند می توانید ساعت ها و دست بندهایی را پیدا کنید که می توانند به عنوان ساعت ورزشی مورد استفاده قرار بگیرند و با سنسورهای گوناگون کاربران را در انجام و پایش فعالیت های ورزشی کمک نمایند.

10 ساعت ورزشی هوشمند پرفروش و محبوب تا سقف 5 میلیون تومان

در این مقاله به معرفی ده مدل ساعت و مچ بند هوشمند پرداخته ایم که می توانند به عنوان ساعت ورزشی مورد استفاده قرار بگیرند؛ با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید.

در انتخاب ساعت ورزشی چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

قبل از هر چیز باید اهداف ورزشی خود را برای انتخاب ساعت ورزشی مناسب در نظر بگیرید. با توجه به سبک زندگیتان، راحتی استفاده نکته ای است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید.

اگر فردی هستید که به طور مرتب و مداوم به باشگاه می رود، دستگاهی دارای زمان سنجی که به راحتی تنظیم شود می تواند باعث شود بیشترین بهره را از برنامه ورزشی تان ببرید. بعضی دستگاه ها قادر خواهند بود نوع تمرینی که انجام می دهید را تشخیص دهند.

ساعت ردیاب ورزشی به طور کلی باید بر اساس اهداف دقیق شما در سبک زندگی تان انتخاب شود؛ تجزیه و تحلیلی که می خواهید این ساعت برایتان انجام دهد نیز نقش مهمی در فرآیند انتخاب ساعت بازی می نماید. اگر ورزشکار نیستید و فقط می خواهید پس از کار در اداره روی فرم بمانید، به یک ساعت گران قیمت احتیاج نخواهید داشت.

برای تمرینات متنوع، در پی ویژگی هایی مانند زمان سنج و حسگر باشید. اطلاعات با استفاده از مجموعه ای از انواع مختلف حسگرها در دستگاه جمع آوری می شوند. شتاب سنج، مغناطیس سنج، و حسگر ضربان قلب بعضی از حسگرهای موجود در ساعت های ردیاب ورزشی حال حاضر هستند.

این حسگرها می توانند هنگام شنا، دویدن، خوابیدن و استراحت، اطلاعات دقیقی به شما ارائه دهند. با توجه به آنچه گفته شد، دسته بندی های متفاوتی از اطلاعات وجود دارند که هر شخص ممکن است بخواهد به طور روزانه ردیابی کند که شامل موارد زیر شده ولی محدود به آن ها نمی شود:

  • شمارش قدم
  • مسافت طی شده
  • ضربان قلب
  • حداکثر ظرفیت مصرف اکسیژن
  • اطلاعات خواب
  • کالری سوزانده شده
  • نمایش استرس
  • ردیابی دوره قاعدگی

دو گزینه برای GPS ساعت هوشمند ورزشی وجود دارد: GPS متصل و GPS داخلی. اگر GPS ساعت شما از نوع متصل باشد، باید هنگام ورزش تلفن همراهتان را با خود حمل کنید یا آن را نزدیک خود نگه دارید. برای ورزشکارانی که نمی خواهند موبایلشان را با خود حمل نمایند، یافتن ساعتی که GPS داخلی داشته باشد لازم است. با داشتن ساعت هوشمند با GPS داخلی می توانید به پیاده روی یا دو در فضای باز بروید و مسافت طی شده تان در زمان معین را ردیابی کنید؛ کاری که با GPS متصل امکان پذیر نیست. اگر در باشگاه تمرین می کنید و بیشتر روی تردمیل می دوید، GPS متصل برایتان گزینه مناسب تری است.

بعضی ساعت های هوشمند ورزشی از شیشه گوریلا ساخته می شوند که در برابر خش افتادن مقاوم است. اگر ورزش های سنگین تری انجام می دهید، مقاومت های دیگری نیز وجود دارند که دنبالشان باشید. اگر قصد شرکت در مسابقات چندگانه با مانع را دارید، یا در کوهستان اسکی بازی می کنید، مقاومت در برابر برف، ماسه، گرد و خاک و گل و لای لازم است.

در ادامه 10 ساعت ورزشی پرفروش با قابلیت های مختلف را به شما معرفی می کنیم.

  • همه چیز درباره کالکشن ساعت جی شاک کاسیو (راهنمای خرید و انتخاب)

1. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active 2

شاید بتوان ساعت های سری گلگسی واچ سامسونگ را جزو قدرتمندترین ساعت های هوشمندی دانست که توان رقابت با اپل واچ ها دارند. شرکت سامسونگ با بهینه سازی طراحی سخت افزاری و نرم افزاری در سری گلگسی واچ توانست چند نمونه از برترین و به صرفه ترین ساعت های هوشمند را فراوری و به بازار عرضه کند. اگر برای کاربرد ورزشی می خواهید یک ساعت هوشمند با قیمتی مناسب تهیه کنید ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 مدل 44 میلی متری یکی از برترین گزینه ها برای شماست.

همان طور که پیش تر اشاره کردیم امکان پشتیبانی از سیستم gps و امکان سنجش دقیق ضربان جزو مهمترین ویژگی هاییست که یک ساعت ورزشی باید داشته باشد و این ساعت زیبا و کارآمد سامسونگ تمامی این معینه ها را داراست.

سنسور ضربان قلب که در پشت این ساعت هوشمند تعبیه شده است امکان اندازه گیری مداوم ضربان قلب و اندازه استرس را فراهم نموده است. بعلاوه امکان مشخص اندازه حداقل و حداکثر مجاز برای ضربان قلب به وسیله اپلیکیشن این ساعت هوشمند وجود دارد. این ساعت رصد مداوم ضربان قلب را با 8 فتودیود انجام می دهد. علاوه بر این سنسور الکتروکاردیوگرام (ECG) برای ارائه اعداد دقیق در خصوص ضربان قلب در آن تعبیه شده است. دیگر حسگر های این گجت هوشمند شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و سنجش نور محیط هستند که سبب می شوند بتوانید فعالیت ورزشی تان را به برترین وجه پایش کنید و شرایط سلامتی تان را در هنگام ورزش و دیگر اوقات روز و شب به خوبی کنترل کنید.

این گجت هوشمند از 39 حالت ورزشی پشتیبانی می نماید که این حالت ها عمدتا مربوط به فعالیت های ورزشی هوازی از جمله پیاده روی، دویدن، دوچرخه سوای و شنا هستند. با متصل کردن ساعت به گوشی تان و نصب اپلکیشن های مخصوص سامسونگ می توانید فعالیت های ورزشی تان را در طول هفته ثبت کنید و پیشرفت تان را بسنجید.

استاندارد نظامی MIL-STD-810G هم از جمله معینه های این ساعت ورزشی هوشمند است که معین می نماید طبق این استاندارد ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 تحت آزمایشات گوناگونی قرار گرفته و در برابر سقوط، ضربه و فشار کاملا مقاوم است. علاوه بر این& استاندارد های IP68 و 5atm معین می نمایند که ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 در برابر گرد و غبار و عمق 50 متری آب کاملا مقاوم است بنابراین می توانید با خیال راحت این ساعت را در ورزش های سنگین و ماجراجویانه به دستتان ببندید.

این ساعت هوشمند علاوه بر کاربری ورزشی بسیار زیبا طراحی شده و با تغییر تم های صفحه ساعت و یا تغییر رنگ بند می توانید بسته به سلیقه و استایل شخصی ساعت تان را شخصی سازی کنید. ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 در رنگ های مشکی، نقره ای، طلایی و صورتی در بازار موجود است.

2. ساعت ورزشی هوشمند هوآوی مدل GT 2e - HCT-B19

کاربرانی که این ساعت محبوب برند هوآوی را مورد آنالیز قرار داده اند اغلب معتقدند در این ساعت ورزشی هوشمند سخت افزاری عالی در کنار نرم افزاری میانه قرارداده شده است؛ البته گفتنی است با توجه به قیمت بسیار مناسب این ساعت دوست داشتنی کیفیت نرم افزاری میانه ساعت هوشمند هواوی GT 2e در کنار کیفیت فوق العاده سخت افزاریش سبب شده این ساعت محبوب یکی از به صرفه ترین و برترین ساعت های هوشمند ورزشی در بازار باشد.

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 2e - HCT-B19 برای افراد علاقه مند به ورزش، نقش مربی حرفه ای را ایفا می نماید. این ساعت هوشمند از 15 برنامه ورزشی پشتیبانی می نماید که 8 مورد آن مربوط به تمرین های بیرون از خانه است و 7 مورد به ورزش های درون خانه اختصاص دارد. بعلاوه قادر است 6 ورزش را به صورت اتوماتیک تشخیص دهد.

به لطف پشتیبانی از 500 موسیقی و فناوری GPS داخلی در ساعت هواوی واچ GT 2e، دیگر احتیاجی نیست گوشی را همراه خود داشته باشید. اگر هدفون بلوتوثی داشته باشید، می توانید آن را به ساعت متصل کنید و با خیال راحت ورزش کنید.

یکی دیگر از برترین ویژگی های این ساعت هوشمند هواوی امکان سنجش اکسیژن خون است که به ویژه برای کنترل آنالیز شاخص های سلامت در زمان ورزش بسیار کابردیست. GPS، گلوناس، گالیله، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور اندازه گیری ضربان قلب، سنسور اندازه گیری نور محیط و سنسور فشار هوا دیگر حسگرهای موجود در این ساعت هستند.

این گجت هوشمند طراحی بسیار و زیبایی هم دارد و واچ فیس های متنوع در نمایشگر 1.39 اینچی ساعت می توانند با استایل تان به خوبی هماهنگ شوند و بندهای رنگارنگ (سفید، مشکی، سبز، قرمز) این هارمونی را بسیار پررنگ تر خواهد نمود.

3. ساعت ورزشی هوشمند آمیزفیت مدل T-Rex

آمازفیت تی-رکس (Amazfit T-Rex) با دارا بودن GPS، قطب نما، کیفیت ساخت بادوام و صفحه نمایش بزرگ در فهرست برترین ساعت های ورزشی هوشمند قرار می گیرد. این محصول با قیمت 140 دلاری، در بین ساعت های هوشمند GPS دار، از جمله مقرون به صرفه ترین ساعت های هوشمند است و می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

از جمله ویژگی های شاخص آمازفیت تی-رکس باید به باتری با حجم بالا، حالت های ورزشی متنوع تعبیه شده و قابل شناسایی با آن، سنجش خواب کاربر و کیفیت ساخت بالای آن اشاره کنیم. از بابت ضدآب بودن نیز این محصول تا 50 متر زیر آب، ضدآب است و خیال کاربر را آسوده می نماید.

حسگر های این گجت هوشمند شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش ضربان قلب و سنجش نور محیط هستند که سبب می شوند بتوانید فعالیت ورزشی تان را به برترین وجه پایش کنید و شرایط سلامتی تان را در هنگام ورزش و دیگر اوقات روز و شب به خوبی کنترل کنید.

طراحی این گجت هوشمند کمی زمخت تر از دیگر ساعت های ورزشی هوشمند است بنابراین اگر تمایل دارید استایل ساعت تان شیک تر باشد بهتر است به مدل های دیگر ساعت آمیزفیت را آنالیز کنید.

4. ساعت ورزشی هوشمند شیائومی مدل mi watch lite

اگر هوادار نمایشگرهای چهارضلعی هستید و در پی یک ساعت ورزشی هوشمند با قیمت مناسب می گشت ساعت هوشمند شیائومی مدل mi watch lite یکی از برترین انتخاب هاییست که می توانید به سراغش بروید. شرکت چینی شیائومی که در سال های اخیر رشد قابل توجهی در فراوری گجت های هوشمند داشته است در بین ایرانیان هم بسیار محبوب است. قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات این برند سبب شده شیائومی یکی از پرهوادارترین برندهای عرضه نماینده محصولات هوشمند در ایران باشد.

با ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite، می توانید 11 فعالیت ورزشی خود را ردیابی کنید و کالری مصرفی حاصل از این فعالیت های فیزیکی را روی نمایشگر رصد کنید. این 11 فعالیت ورزشی شامل تردمیل، دو، پیادروی، دوچرخه سواری، شنا، بدنسازی، کوهنوردی و… هستند. تدابیر لازم برای ورزش شنا هم اندیشیده شده و ساعت تا عمق 50 متری از آب، آسیبی نخواهد دید.

یکی از مهمترین ویژگی های شیائومی می واچ لایت سنسور GPS داخلی است و برخلاف دستبندهای هوشمند می بند 6 و آنربند 6 برای رهگیری دقیق پیاده روی، دو و دوچرخه سواری احتیاجی به همراه داشتن گوشی ندارد.

حسگر های این گجت هوشمند شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش ضربان قلب، گام شمار، فشارسنج و سنجش نور محیط هستند که سبب می شوند بتوانید فعالیت ورزشی تان را به برترین وجه پایش کنید و شرایط سلامتی تان را در هنگام ورزش و دیگر اوقات روز و شب به خوبی کنترل کنید.

بعلاوه بایستی در نظر داشته باشید که می واچ لایت با سیستم عامل اختصاصی سازگار با اندروید و iOS عرضه شده که در مقایسه با سایر ساعت های هوشمند بازار، امکانات کمتری به کاربر ارائه می دهد.

این ساعت ورزشی ظاهری زیبا و مینیمال شبیه ساعت های هوشمند اپل واچ دارد و با انتخاب فیس واچ مورد نظر و رنگ بند دلخواه تان می توانید ساعت تان را شخصی سازی کنید.

5. ساعت ورزشی هوشمند آنر مدل MagicWatch 2

یکی از ساعت های هوشمندی که طی چند وقت اخیر به علت قیمت مناسب و ارائه کارایی خوب توانسته آمار فروش عالی از خود به ثبت برساند و مورد استقبال کاربران قرار گیرد ساعت آنر مجیک واچ 2 یا Honor MagicWatch 2 است.

این اسمارت واچ در دو نسخه مختلف 42 و 46 میلیمتری روانه بازار شده است؛ نسخه 46 میلیمتری این ساعت صفحه نمایش بزرگ تری دارد و رزولوشن بیشتری را هم در مقایسه با نسخه 42 میلیمتری ارائه می نماید. ضمن اینکه نسخه 46 میلیمتری از باتری بزرگ تر بهره مند بوده و از میکروفون و اسپیکر داخلی برای انجام مستقیم مکالمات تلفنی هم بهره می برد، اما متاسفانه نسخه 42 میلیمتری Honor MagicWatch 2 از ویژگی های مذکور پشتیبانی نمی نماید و طبیعتا قیمت پایین تری هم در مقایسه با نسخه 46 میلیمتری دارد.

در عملکرد ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 توجه ویژه ای به حالت ورزشی دویدن شده و زمانی که این حالت را در ساعت فعال کنید، اطلاعات بسیار کاربردی برایتان نمایش داده می شود. این ساعت حتی از امکان تخمین مدت زمان مورد احتیاج برای ریکاور شدن بدن شما بعد از هر دوره دویدن هم پشتیبانی می نماید و پیشنهاداتی را در این راستا به شما ارائه خواهد نمود که شاید برای افرادی که می خواهند با دویدن به تناسب اندام برسند بسیار مناسب باشد.

چندین حالت ورزشی مختلف هم در این ساعت تعریف شده که حالت دویدن، شنا کردن، پیاده روی و غیره بعضی از این موارد هستند و با فعال سازی آن ها می توانید در حین انجام تمرینات ورزشی و فعالیت های جسمانی به طور دقیق شرایط بدن خود و کالری هایی که می سوزانید را مورد آنالیز قرار دهید. گفتنی است که ساعت Honor MagicWatch 2 قابلیت ردیابی تعداد قدم های برداشته شده کاربر، مسافت طی شده و… را هم دارد و به سنسورهای شتاب سنج، قطب نما، فشارسنج، ژیروسکوپ، GPS و سنسور قلب مجهز خواهد بود.

بدنه ساعت از ترکیب سرامیک و استیل ضد زنگ ساخته شده است. رنگ بند آن مشکی است و قفل آن سگکی ساده است اما می توانید رنگ بند را طبق سلیقه تان تغییر دهید.

  • هر آنچه باید درباره نگهداری و افزایش عمر ساعت بدانید

6. مچ بند هوشمند آنر مدل Band 5 Global

مچ بند های هوشمند هم امروزه به وسیله برندهای مختلفی فراوری و به بازار عرضه می شوند. امکانات این مچ بند ها بسته به نوعشان با یکدیگر فرق دارد و بعضی امکاناتی کاملا مشابه ساعت های هوشمند دارند اما تفاوت این گجت های هوشمند به شکل و طراحی ظاهریشان برمی شود؛ مچ بند های هوشمند ظاهری شبیه به دست بند دارند و ظریف تر و سبک ترند.

یکی از محبوب ترین مچ بندهای هوشمند که در سالیان اخیر جزو پرفروش ترین گجت های پوشیدنی بوده است مچ بند هوشمند آنر مدل Band 5 Global است. Honor band 5 Global نام نسل پنجم از مچ بند های هوشمند Honor است که ظاهری ظریف و وزنی بسیار سبک دارد.

Honor band 5 Global دارای سنسور ضربان قلب با دقتی بیش از 94 درصد است. شتاب سنج 6 محوره، گام شمار، پایش خواب و مادون قرمز از دیگر سنسور های این مچ بند هوشمند به شمار می فرایند. شما می توانید با نصب برنامه Huawei health روی گوشی تان از تعداد قدم های برداشته شده، اندازه کالری مصرف شده و بعلاوه شرایط خواب خود آگاه شوید. علاوه بر موارد ذکر شده، این اپلیکیشن می تواند در جهت پیشبرد اهداف ورزشی شما، برنامه هایی هم ارائه کند.

این مچ بند خیلی از ویژگی های ساعت ورزشی هوشمند را ندارد و شاید از این نظر شما را ناامید کند، اما در قالب یک گجت ورزشی گزینه جذابی به شمار میرود. اگر نمی خواهید زیاد هزینه کنید و در عین حال به یک گجت پوشیدنی زیبا و دوست داشتنی برای ورزش کردن احتیاج دارید، یکی از برترین انتخاب هایتان Honor band 5 Global خواهد بود.

7. مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version

شرکت شیائومی با فراوری سری Mi Band توانست خودش را در بازار فروش دست بندهای هوشمند تثبیت کند و دست بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 توانست در صدر فروش دست بندهای هوشمند قرار گیرد.

متریال با کیفیت و تکنولوژی ساخت پیشرفته این گجت سبب شده تا این محصول در برابر گرد و غبار و آب مقاوم باشد؛ پس می توانید با خیال راحت از این دست بند هوشمند در شرایط جوی متنوع و تفریحات آبی بهره ببرید. در قسمت پشتی هم سنسور هایی را شاهد هستیم که در راستای برنامه های سلامت این دست بند هوشمند در نظر گرفته شده اند. این سنسورها عبارتند از سنسور 6 محوره: شتاب سنج 3 محوره کم مصرف و ژیروسکوپ سه محوره و سنسور ضربان قلب PPG.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version یازده فعالیت ورزشی را پشتیبانی می نماید که این ورزش ها عبارتند از دویدن، تردمیل، پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا در استخر، فری استایل، دوچرخه ثابت، الیپتیکال، طناب زدن، یوگا، دستگاه روئینگ.

متاسفانه این دست بند فاقد GPS داخلی است و اگر می خواهید جهتتان را در هنگام دویدن و راه رفتن ردیابی کنید، باید گوشی همراهتان باشد.

8. ساعت هوشمند هایلو مدل Solar

شیائومی در طول سال های فعالیت خود، در شرکت های متعددی سرمایه گذاری نموده و هایلو هم یکی از آن هاست. هایلو سولار یکی از ساعت های هایلو است که قیمت بسیار پایین و فروش بسیار بالایی دارد و البته بر خلاف اسمش هیچ ارتباطی با شارژ شدن به وسیله خورشید ندارد.

هایلو سولار از نظر قابلیت ها و قیمت، بسیار نزدیک به مچ بند هوشمند شیائومی می بند و نیز آنر بند 5 است و حتی نمایشگر بزرگ تری دارد. علاوه بر این مشابه دیگر ساعت های مقرون به صرفه قیمت و مچ بندهای هوشمند، امکان نصب اپلیکیشن های ثالث را ندارد و رابط کاربری بسیار ساده ای دارد. به همین علت نباید این ساعت را با مدل هایی با قیمت چند برابر از جمله سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 و اپل واچ سری 6 مقایسه کرد. در واقع هایلو سولار یک ساعت هوشمند ساده اما با کیفیت ساخت خوب و با امکان پایش فعالیت های ورزشی است که البته شارژدهی باتری آن چندین برابر ساعت های هوشمند گران قیمت است.

از دید طراحی، هایلو سولار شاید در بین زیباترین های بازار نباشد اما ظاهری بسیار ساده دارد و در عین حال به لطف فریم فلزی، با کیفیت به نظر می رسد.

ساعت هوشمند هایلو به لطف گواهینامه استاندارد IP68 در مقابل نفوذ آب و عرق و گردوغبار هم به خوبی مقاومت می نماید و توانایی کارکرد در دمای منفی 20 تا مثبت 45 درجه سانتی گراد را هم دارد.

یکی از ایرادات این ساعت این است که فاقد GPS داخلی است و مثلا اگر یک فعالیت احتیاجمند GPS (مثل دو، پیاده روی یا دوچرخه سواری) را از روی ساعت و بدون گوشی شروع کنید، اطلاعات مکانی ثبت نمی شوند اما زمانی که فعالیت را از روی اپ موبایل شروع کنید، اطلاعات جهت طی شده هم ثبت می گردند.

فعالیت های ورزشی که به وسیله این ساعت پشتیبانی می شوند عبارتند از: دویدن بیرون از خانه، پیاده روی سریع، دوچرخه سواری، شنا، کوهنوردی، دویدن در داخل خانه، الپتیکال، یوگا، سالن ورزشی، فری استایل، بسکتبال، فوتبال و قایقرانی.

حسگر های این گجت هوشمند شامل شتاب سنج، سنجش ضربان قلب، و سنجش نور محیط هستند که سبب می شوند بتوانید فعالیت ورزشی تان را پایش کنید و شرایط سلامتی تان را در هنگام ورزش و دیگر اوقات روز و شب کنترل کنید.

9. ساعت ورزشی هوشمند امیزفیت مدل GTS GLOBAL

این ساعت هوشمند زیبا هم یکی دیگر از گزینه های موجود برای انتخاب یک ساعت ورزشی کارآمد است. صفحه نمایش AMOLED با قطر 1.65 اینچ و تراکم پیکسلی 341 پیکسل بسیار مناسب است و در بخش حسگر و نرم افزار این ساعت به تراشه PPG هوامی و چیپ هوش مصنوعی RealBeats و GPS داخلی تجهیز شده تا پایش 24 ساعته و دقیق تمامی فعالیت های بدنی، پایش دقیق ضربان قلب و پایش کامل فعالیت های ورزشی تان را فراهم کند. این ساعت به طور هوشمند می تواند مود های مختلف ورزشی و حتی شیوه های مختلف شنا کردن شما را هم تشخیص دهد تا نتیجه واقعی تری از اندازه کالری مصرفی را به اطلاعتان برساند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که این ساعت را از رقبای خود متمایز می نماید مدت زمان استفاده از آن است؛ در صورتی که پایش 24 ساعته روشن باشد، 150 بار نوتیفیکیشن در هر روز دریافت کنید و 30 بار ساعت را نگاه کنید، 3 بار در هفته و هر بار به مدت 30 دقیقه با GPS روشن ورزش کنید، می توانید 14 روز مداوم از این ساعت بهره ببرید. در صورتی که فقط از ساعت بهره ببرید این عدد به 46 روز خواهد رسید. در صورتی که ویژکی های فوق را در کنار ویژگی های دیگر این ساعت مانند ویژگی ضد آب بودن تا عمق 50 متر قرار دهییم، خواهیم دید که این ساعت گزینه مناسبی به عنوان یک ساعت ورزشی کارآمد است.

رنگ بندها و بدنه ساعت هم تنوع مناسبی دارد و می توانید بر حسب سلیقه تان با انتخاب واچ فیس مناسب و رنگ بند دلخواه، استایل شخصی تان را بسازید.

10. ساعت ورزشی هوشمند لتزفیت مدل ID205L

این ساعت هوشمند هم که نمایشگری 1.3 اینچی و مستطیلی دارد احتیاجهای شما را به عنوان یک ساعت ورزشی برآورده خواهد نمود. این ساعت از نظر زیبایی و ظرافت طراحی مناسبی دارد و حسگر های شتاب و ضربان قلب باعث می شوند که بتوانید کالری سوزانده شده و ضربان قلب خود را در عین تمرین کنترل کنید.

با این وجود یکی از مسائل این ساعت هوشمند، عدم وجود GPS داخلی است و اگر می خواهید مسافت طی شده تان را آنالیز کنید باید هنگام دویدن یا راه رفتن گوشی موبایلتان همراهتان باشد.

ساعت هوشمند لتزفیت با بهره گیری از استاندارد IP68 امکان استفاده در هنگام شنا و تمرین های سنگین را داراست و هشت فعالیت مختلف ورزشی را پشتیبانی می نماید.

سخن آخر

در این مطلب 10 مدل ساعت و مچ بند هوشمند را به شما معرفی کردیم که می توانند به عنوان ساعت ورزشی مورد استفاده قرار بگیرند و شما را در انجام تمرینات ورزشی و فعالیت های روزمره تان کمک نمایند.

این که کدام مدل ساعت را برای خودتان انتخاب می کنید ارتباط مستقیمی با اندازه و نوع فعالیت شما دارد؛ به عنوان مثال اگر از علاقه مندان شنا هستید بهتر است ساعتی را انتخاب کنید که مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و فشار آب داشته باشد؛ یا اگر کوهنوردی می کنید بهتر است ساعتی را انتخاب کنید که علاوه بر مقاومت در برابر گردوغبار، در برابر ضربه هم مقاوم بوده و GPS داخلی داشته باشد تا بتوانید مستقل از گوشی تان، مسافت و جهتی را که طی می کنید، ردیابی کنید.

استایل شخصی و سلیقه ظاهریتان را هم در انتخاب ساعت ورزشی در نظر بگیرید؛ اگر دوست دارید ساعت تان را با استایل های مختلف ست کنید گجتی را انتخاب کنید که بتوانید با انتخاب واچ فیس های مختلف و رنگ های متنوع بند، آن را شخصی سازی کنید.

منبع: دیجی استایل
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2023

به "10 ساعت ورزشی هوشمند پرفروش و محبوب تا سقف 5 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ساعت ورزشی هوشمند پرفروش و محبوب تا سقف 5 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید