عکس ، کوپه ای خوش استایل از میلان؛ آلفارومئو جولیا SWB معرفی گردید (تور ارزان ایتالیا)

به گزارش کولو، دیجیاتو نوشت: جیولیا SWB ماحصل همکاری کمپانی ایتالیایی با شرکت زاگاتو است، کوپه ای با طراحی بسیار زیبا و مجذوب کننده و المان های سنتی ایتالیایی

عکس ، کوپه ای خوش استایل از میلان؛ آلفارومئو جولیا SWB معرفی گردید (تور ارزان ایتالیا)

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

پس از یک کمپین تبلیغاتی گسترده، آلفارومئو جولیا SWB زاگاتو رونمایی شد. این خودرو که ماحصل همکاری کمپانی ایتالیایی با شرکت زاگاتو است، طراحی بسیار زیبا و مجذوب نمایندهی دارد. کوپه اسپرت ایتالیایی ها به خاطر گرامیداشت صدمین سالگرد همکاری دو برند مذکور توسعه پیدا نموده و فقط و فقط یک دستگاه از آن روی کره خاکی موجود خواهد بود.

همانطور که از نام آلفارومئو جولیا SWB می توان حدس زد، این خودرو در واقع بر اساس سدان جولیا ساخته شده است. اما در مقایسه با جولیای استاندارد این خودرو فاصله محوری کمتری دارد و در دسته مدل های کوپه قرار می گیرد.

پروژه آلفارومئو جولیا SWB در سال 2021 کلید خورد، درست صد سال پس از آنکه تیپو G1 با همکاری آلفارومئو و زاگاتو به دنیا آمد. این کوپه استثنایی در گاراژ یک کلسیونر آلمانی حیات خود را سپری خواهد نمود. این کلکسیونر علاقه زیادی به محصولات آلفارومئو دارد و مالک مدل های کمیابی مثل 8C Competizione، S.Z و چند دستگاه دیگر از مدل های تولیدی با همکاری استون مارتین و زاگاتو است.

آلفارومئو جولیا SWB زاگاتو، یک کوپه 532 اسب بخاری

آلفارومئو و زاگاتو ارمغان تازه خود را بر مبنای نسخه کوادروفولیو از سدان جولیا طراحی نموده اند. با تصمیم زاگاتو فاصله محوری در این خودرو کاهش پیدا نموده و زوایای ورود و خروج متفاوت از جولیای استاندارد است. از نظر مشخصات فنی این کوپه با نسخه GTAm مشترک است. به عبارت دقیق تر جولیا SWB نیروی خود را از همان موتور 2.9 لیتری V6 مجهز به دو توربوشارژر دریافت می نماید. این موتور 532 اسب بخار قدرت دارد و نیروی تولیدی آن به وسیله یک گیربکس شش سرعته دستی به سمت چرخ های عقب ارسال می گردد.

کوپه ای خوش استیل از میلان

با آنکه از لحاظ فنی، آلفارومئو جولیا SWB زاگاتو اشتراکات زیادی با مدل سدان دارد، اما از نظر ظاهری شرایط کاملا فرق دارد. آنقدر متفاوت که هیچ وجه اشتراکی بین آن دو به چشم نمی خورد. در نمای روبرو این خودرو چهره کاملا تهاجمی و خشنی دارد. چراغ های LED که در اصل مال کراس اوور تازه توناله هستند، در ارتفاعی بسیار کم نصب شده اند.

همچون سایر محصولات آلفارومئو، جلوپنجره مثلثی شکل امضای کمپانی ایتالیایی در پیکره جیولیا SWB زاگاتو است. در اطراف این المان نمادین، دو ورودی هوای بسیار حجیم وجود دارد. کاپوت هم از ساختاری کاملا عضلانی با چند شکاف بزرگ برخوردار است. یک اسپلیتر فیبرکربنی مجذوب نمایندهیت های آلفارومئو جیولیا SWB را در نمای روبرو تکمیل می نماید. خودروساز ایتالیایی می گوید در طراحی دماغه مهندسان کمپانی از مدل SZ که به دهه 90 میلادی تعلق دارد، الهام گرفته اند.

در نمای جانبی، انحناهای بدنه و نسبت های موجود، آلفارومئو جولیا SWB زاگاتو را اتومبیلی به شدت مجذوب نماینده و دلربا نشان می دهند. رینگ های 5 پره این خودرو از مدل GTAm امانت گرفته شده اند، اما به جای رنگ مشکی، دارای رنگ نقره ای براق هستند. در پشت این رینگ های زیبا، کالیپرهای زردرنگ خودنمایی می نمایند. وجود لوگوهای کوادروفولیو و زاگاتو، شکاف روی گلگیر جلو، خط شانه ضخیم و شیب زیاد کاپوت و سقف از دیگر ویژگی های قابل ذکر در نمای جانبی هستند.

فرم کاپوت و نسبت های بدنه به خوبی ثابت می نمایند که با محصولی از زاگاتو روبرو هستیم.

آلفارومئو جولیا SWB زاگاتو در نمای عقب هم مجذوب نمایندهیت های خاص خود را دارد. چراغ اصلی این خودرو همچون بسیاری از مدل های تازه، یک نوار باریک سرتاسری است. سپر فرم کاملا اسپرتی دارد و در قسمت میانی آن دو خروجی اگزوز بزرگ گازهای حاصل از احتراق موتور را به بیرون راهنمایی می نمایند. در زیر سپر هم یک دیفیوزر خیلی حجیم به چشم می خورد.

کابینی هم راستا با نمای بیرونی

همچون نمای بیرونی، کابین آلفارومئو جولیا SWB زاگاتو نیز پر از خطوط منحنی است. داشبورد این کوپه اسپرت شباهت زیادی به داشبورد جولیای استاندارد دارد و طراحان یک نمایشگر بزرگ را در قسمت میانی آن تعبیه نموده اند. ترکیب رنگ چرم مشکی و تزئینات سبزرنگ جلوه خاصی پدید آورده و صفحه پشت فرمان، شامل نمایشگر دیجیتال و نشانگرهای عقربه ای می گردد.

موتور آلفارومئو جولیا SWB زاگاتو بوسیله دکمه اختصاصی موجود روی فرمان روشن می گردد. با کمی دقت می توان متوجه شد که دکمه های مربوط به سیستم تهویه مطبوع و دسته دنده گیربکس دستی در اصل به جولیای استاندارد تعلق دارند. همانطور که در تصاویر قابل مشاهده است، قسمت های مختلف کابین این کوپه ایتالیایی عمدتا از چرم و فیبرکربن ساخته شده اند.

در رابطه با هزینه های مربوط به توسعه آلفارومئو جولیا SWB زاگاتو اطلاعاتی در دست نیست. اما از آنجایی که تنها همین یک دستگاه از آن موجود خواهد بود و با توجه به نصب لوگوی زاگاتو روی آن، مسلما باید انتظار رقم بالایی را داشت. بد نیست اشاره کنیم تصاویر این خودرو قبل از تحویل به مشتری آلمانی در پیست لاپیستا واقع در نزدیکی موزه آلفارومئو تهیه شده اند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2183

به "عکس ، کوپه ای خوش استایل از میلان؛ آلفارومئو جولیا SWB معرفی گردید (تور ارزان ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، کوپه ای خوش استایل از میلان؛ آلفارومئو جولیا SWB معرفی گردید (تور ارزان ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید