مرزها به روی زائران اربعین بسته است

به گزارش کولو، خبرنگاران : فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه به صورت موردی چند نفر برای زیارت اربعین به مرز مراجعه نموده بودند، که آن ها را برگرداندیم،گفت: از مردم درخواست می کنم تحت هیچ شرایطی به مرزها مراجعه نکنند.

مرزها به روی زائران اربعین بسته است

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس: حمید سیلاوی امشب در رابطه آخرین شرایط مرز چذابه، اظهار کرد: طبق هماهنگی اجرا شده مرز چذابه به روی زائران اربعین بسته است و کشور عراق به هیچ عنوان پذیرای زائر نیست.

وی با اشاره به بسته شدن دو طرفه مرز چذابه از سوی کشورهای ایران و عراق اضافه کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا و عدم مراجعه زائران به مرزها هیچ گونه خدماتی نیز ارائه نمی گردد.

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه به صورت موردی چند نفر برای زیارت اربعین به مرز مراجعه نموده بودند، که آن ها را برگرداندیم،گفت: از مردم درخواست می کنم تحت هیچ شرایطی به مرزها مراجعه نکنند.

سیلاوی بیان نمود: سال جاری هیچگونه موکبی بر پا نشد و در مرز چذابه تنها ساخت و ساز مواکب برای سالهای آینده در حال اجرا است.

وی عنوان نمود: مرزها فقط برای مراودات تجاری باز هستند و روزانه فعالیت خود را انجام می دهند و تنها در ایام تعطیلی رسمی بسته می شوند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1241

به "مرزها به روی زائران اربعین بسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزها به روی زائران اربعین بسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید