معین شدن تیم های فینالیست جام حذفی تنیس بانوان

به گزارش کولو، تیم های صعود کننده به فینال جام حذفی بانوان معین شدند.

معین شدن تیم های فینالیست جام حذفی تنیس بانوان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، مرحله نیمه نهایی جام حذفی تنیس باشگاه ها و دسته های آزاد کشور در زمین های مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار گشت.

در نخستین ملاقات این مرحله تیم های آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان و پایا چوب تبریز برای صعود به فینال این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند.

در نخستین ملاقات بخش انفرادی ، مهتا خانلو از تیم آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان با نتیجه 2 بر صفر از سد شهرزاد بانی سعید عبور کرد و در دومین مسابقه انفرادی، درسا چراغی با همین نتیجه غزاله ترکمن را برد تا این ملاقات با نتیجه 2 بر صفر به سود آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان به خاتمه برسد .

در دومین مسابقه این مسابقات ، تیم های اپلیکشن خانه دان (الف) و K2 (الف) با هم مسابقه دادند و در بخش انفرادی اول، ماندگار فرزامی از تیم خانه دان (الف) مقابل پرنیا رکن آبادی به فزونی رسید ، در دومین مسابقه بخش انفرادی فاطمه سادات زنجانی از تیم K2 (الف) با نتیجه 2 بر صفر رومینا زنجانی را شکست داد تا تکلیف تیم دوم راه یافته به فینال مشخص گردد .

در ادامه و با برگزاری مرحله دو نفره، تیم خانه دان (الف) با نتیجه 2 بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی رسید و پیروز به حضور در ملاقات خاتمهی شد.

این مسابقات فردا با انجام ملاقات فینال مابین تیم های اپلیکشن خانه دان (الف) و آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان به خاتمه می رسد.

در این دوره از رقابت ها بیش از 200 شرکت کننده از استان های آذربایجان شرقی، البرز ، اصفهان ، تهران ، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس، کرمان ، مازندران ، هرمزگان ، همدان، یزد و جزیره کیش حضور داشتند .

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مونا گل نبی است و مهدیه کریمی فرد نیز به عنوان مدیر حضور دارد .

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1449

به "معین شدن تیم های فینالیست جام حذفی تنیس بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین شدن تیم های فینالیست جام حذفی تنیس بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید