مشکل پرداخت وام ودیعه مسکن چیست؟

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، محمود محمودزاده، معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه 700 هزار نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام نموده بودند، گفت: از این تعداد متقاضی تنها 290 هزار نفر اطلاعات خود را در سامانه بارگذاری نموده اند که این موضوع باعث تشدید مسائل در این حوزه شده است.

مشکل پرداخت وام ودیعه مسکن چیست؟

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

او ادامه داد: پالایش اطلاعات متقاضیان صورت گرفته است و آنان به سیستم های بانکی معرفی شده اند و از این تعداد هم حدود 130 هزار نفر تشکیل پرونده داده اند و تسهیلات برای بیش از 100 هزار نفر هم پرداخت شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی شرح داد: مسائل در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن مربوط به متقاضیانی می گردد که اطلاعات خود را در سامانه بارگذاری نمی نمایند و برای تکمیل مدارک خود در سامانه اقدامات لازم را انجام نمی دهند.

محمودزاده توضیح داد: باید مدارک در سامانه بارگذاری گردد تا امکان پالایش آنها وجود داشته باشد و تا زمانی که متقاضیان در این زمینه همکاری های لازم را انجام ندهند، بنابراین پرداخت تسهیلات هم به موقع انجام نمی گردد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه این کم کاری و عدم اقدام به موقع از طرف متقاضیان باعث تاخیر در پرداخت تسهیلات می گردد، اضافه نمود: باید اطلاعات و مدارک مورد احتیاج برای دریافت تسهیلات وجود داشته باشد تا بانک ها اقدام به پرداخت تسهیلات نمایند.

محمودزاده اضافه نمود: متقاضیان باید هرچه سریع تر نسبت به بارگذاری اطلاعات اقدام نمایند و تا خاتمه دی ماه اطلاعات خود را بارگذاری نمایند.

متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا خاتمه آذر برای تکمیل مدارک فرصت دارند

او همچنین در رابطه با متقاضیانی که پیامک پرداخت و تکمیل مدارک طرح اقدام ملی مسکن به آنها ارسال نشده است، گفت: به تمام کسانی که پیامک به آنها ارسال نشده ظرف چند روز گذشته پیامک فرستاده ایم و این افراد تا خاتمه آذر ماه مهلت دارند که اقدامات لازم در رابطه با تکمیل مدارک را انجام دهند.

محمودزاده با بیان اینکه به متقاضیان 15 روز مهلت داده می گردد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اعلام کردیم که متقاضیان در قالب جدول زمان بندی و در تاریخ اعلام شده مراجعه نمایند و بنابراین متقاضیان باید تا خاتمه آذرماه مدارک خود را تکمیل نمایند.

او عنوان نمود: آنالیز مدارک افرادی که هنوز پیامک برای آنان ارسال نشده، در حال اجرا است و تا خاتمه آذر ماه درباره این متقاضیان هم اقدامات لازم صورت می گیرد.

محمودزاده در خاتمه تاکید نمود: متقاضیانی که پیامک آورده به آنها ارسال شده در اسرع وقت و تا خاتمه آذرماه اقدام به پرداخت آورده خود نمایند، در غیر این صورت حذف خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1347

به "مشکل پرداخت وام ودیعه مسکن چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل پرداخت وام ودیعه مسکن چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید