مظفر: از عملکرد بازیکنانم راضی ام، باید برای جو سنگین مسابقات تایلند آماده شویم

به گزارش کولو، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از پیروزی مقابل روسیه گفت: نتیجه مهم نبود و من از عملکرد بازیکنان بسیار راضی هستم.

مظفر: از عملکرد بازیکنانم راضی ام، باید برای جو سنگین مسابقات تایلند آماده شویم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، شهرزاد مظفر پس از انتها بازی اول محبت آمیز ایران و روسیه گفت: بازی خیلی خوبی را مقابل تیم روسیه ارائه کردیم. از عملکرد بازیکنان راضی ام. فارغ از نتیجه از این که بازیکنان تیم ایران تمامی نکاتی را که در تمرینات گفته بودیم را اجرا کردند، خوشحالم.

وی اضافه کرد: ما خود را برای پیروزی مقابل روسیه آماده نموده بودیم، وارد زمین شدیم تا تاکتیک های خود را به تیم حریف دیکته کنیم. بازی امروز مقابل روسیه استثنایی بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ادامه داد: به طور حتم بازی فردا سخت تر خواهد بود. بر همین اساس فیلم مسابقه امروز را بررسی خواهیم کرد تا در بازی فردا نیز پیروز باشیم.

مظفر یادآور شد: با توجه به تعداد محدود بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتسال این بازی ها غنیمتی است که باید از آنها به خوبی استفاده کنیم.

وی توضیح داد: در بازی امروز 2 بازیکن کلیدی یعنی فهیمه زارعی و فرشته کریمی را در اختیار نداشتیم، دو مهره کلیدی تیم ایران، با این وجود بازیکنان جوان این تیم به خوبی مقابل روسیه بازی کردند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اظهار کرد: حضور تماشاچیان و بازی مقابل طرفداران و تشویق آنها انگیزه زیادی به بازیکنان می دهد. ای کاش سالن بزرگتر بود تا جمعیت بیشتری به سالن می آمدند، با این وجود از فدراسیون فوتبال تشکر می کنم که این فضا را برای ما فرآهم کردند تا بازیکنان در جو چنین سالنی مسابقه دهند. با توجه به این که مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند برگزار می گردد و تایلندی ها تماشاگران پرشور و هیجانی را دارند باید از حالا خود را با جو سنگین مسابقات آماده کنیم.

/

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 577

به "مظفر: از عملکرد بازیکنانم راضی ام، باید برای جو سنگین مسابقات تایلند آماده شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظفر: از عملکرد بازیکنانم راضی ام، باید برای جو سنگین مسابقات تایلند آماده شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید