معرفی هتل 5 ستاره پیر در میلان

به گزارش کولو، هتل پیر میلان | Hotel Pierre Milano

هتل لوکس و 5 ستاره پیر میلان به تازگی دکوراسیون خود را تغییر داده و دوباره بازسازی شده است. هتل پیر میلان Hotel Pierre Milano با قرار گیری در مرکز شهر میلان و نزدیک بودن به ایستگاه مترو سنت آمبروژ دسترسی شما را به جاذبه های پربازدید و دیگر مناطق شهر میلان آسان می نماید. همچنین با 15 دقیقه پیاده روی می توانید به کلیسای جامع میلان برسید. در ادامه، خدمات رفاهی، تفریحی و امکانات هتل را به تفصیل بیان می نماییم. پس با ما درمجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل پیر میلان را مرور کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره پیر در میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خدمات رفاهی هتل پیر میلان

فضای لابی هتل با فرش ها یایرانی و نقاشی های زیبای سبک ایتالیایی در هنگام ورود شما زیبایی خود را به رخ می کشد. طراحی داخلی هتل بسیار دلنشین بوده و گاهی شما را به تعجب می اندازد. پارکینگ خصوصی احتیاج به رزرو ندارد و اگر بخواهید بدون ماشین در شهر بگردید، این مشکل را برطرف می نماید. ترانسفر فرودگاهی را برای راحتی بیشتر درخواست دهید. هرچند باید هزینه ای جداگانه برای آن، پرداخت کنید. امکان کرایه ماشین یا لیموزین نیز دارید. اینترنت وای فای پر سرعت در فضای عمومی هتل و تمام اتاق ها در دسترس می باشد.

خدمات میز پذیرش شبانه روزی شامل، خدمات دربان و نگهبانی، صندوق امانات، انبار چمدان، خدمات گشت های درون شهری و تحویل سریع و بدون معطلی اتاق ها می باشد. لباس خود را به خشکشویی بسپارید که هزینه ای جداگانه باید برای آن پرداخت کنید. برای جلسات اداری و کاری، یک اتاق دیدار، مرکز تجاری شبانه روزی و 50 متر مربع فضای کنفرانس و خدمات فکس و فتوکپی در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل برای افراد ناتوان و کم توان فراوان است که می توان از آن میان به ویلچر اشاره نمود. کارکنان هتل به 3 زبان زنده جهان از قبیل فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل پیر میلان از ساعت 2 بعد از ظهر تا نیمه شب بوده و برای خروج، نیز حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. از دیگر امکانات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آسانسور و بالابر
  • ناهار بسته بندی شده
  • اتاق های وی آی پی
  • مجاز بودن ورود حیوانات خانگی
  • صبحانه (با هزینه اضافی)
  • روزنامه رایگان در لابی

خدمات تفریحی هتل پیر میلان

بوفه صبحانه هر روز صبح در دسترس شما مهمانان عزیز هتل می باشد و می توانید هر روز صبح از ساعت 7:00 صبح تا 11:00 برای صرف آن به سالن غذاخوری بروید. همچنین برای پذیرایی در اتاق تنها در همین ساعات می توانید درخواست صبحانه بدهید.

  • رستوران پتیت پیر Petit Pierre: این رستوران تمام وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام را سرو می نماید منتها باید از قبل میز خود را رزرو نموده باشید. این رستوران انواع غذاهای مدیترانه ای و ایتالیایی را تهیه و سرو می نماید. قهوه های این رستوران بسیار عالی بوده و حتی می توانید برای میان وعده ها به آن مراجعه کنید.

امکانات اتاق های هتل

در مدت زمان اقامت شما، نظافت اتاق ها تنها یک بار انجام می گردد و اگر به نظافت بیشتری احتیاج داشتید می توانید درخواست دهید. همه 47 اتاق دارای تجهیزات مناسب مانند تهویه مطبوع، اینترنت رایگان وای فای، تلویزیون با شبکه های جهانی و میز مطالعه می باشد. در حمام امکاناتی همچون سشوار، حوله لباسی، دمپایی و وسایل آرایشی-بهداشتی قرار داده شده است. به علاوه یخچال کوچک، تلفن، گاوصندوق و دستگاه شستشو و خشک نماینده نیز از امکانات دیگر اتاق های مهمانان است.

کفپوش تمام سوئیت ها و اتاق ها پارکت داشته و یک دکوراسیون زیبا و کلاسیک را ارائه می دهند. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل پیر میلان می توانید سری به قسمت رزرو هتل میلان در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل پیر میلان

  • سوئیت جونیور: 30 متر مربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره و نمایی رو به شهر دارد.
  • اکسکیوتیو: یک تخت دو نفره درون اتاق گذاشته شده است. نمایی رو به شهر و 21 متر مربع مساحت دارد.
  • بیزینس: 17 متر مربع مساحت دارد. یک تخت دو نفره در اتاق خواب و نمایی رو به شهر دارد.
  • کلاسیک: متراژ آن، 14 متر مربع بوده و نمایی رو به شهر دارد. در اتاق یک تخت دو نفره گذاشته شده است.
  • دبل سینگل برای استفاده بیزنیسی: سیگار کشیدن در این اتاق آراد بوده و 17 متر مربع متراژ دارد.
  • دوقلوی استاندارد: سیگار کشیدن در این اتاق آراد بوده و 17 متر مربع متراژ دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر میلان

جاذبه های شهر میلان مانند دروازه قدیمی و تاریخی تیسینس، سنت آمبروژ و دانشگاه کاتولیک میلان حدود 400 متر فاصله دارد. سنت آگوستینا، دارسنا، کلیسای سنت ماریا دله گرازی، میسوری و پورتا جنووا نزدیک به 15 دقیقه تا هتل پیاده روی دارند.

  • سالن تئاتر لا اسکالا: 1.3 کیلومتر دورتر بوده که تاکسی 18 دقیقه ای و پیاده حدود 20 دقیقه تا این جاذبه راه خواهید داشت. اگر مترو سوار شوید ، 17 دقیقه ای به نزدیکی اینجا می رسید.
  • کلیسای جامع دومو میلان: این کلیسای با شکوه، 1.1 کیلومتر تا هتل، فاصله دارد که با ماشین تقریبا 20 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید، حدود 16 دقیقه در راه خواهید بود. با مترو خط 2، مستقیم و به راحتی در مدت 13 دقیقه به نزدیکی این کلیسای زیبا می رسید.
  • قلعه اسفورزسکو: 1.2 کیلومتر دورتر است که با تاکسی تقریبا 8 دقیقه و با مترو شماره M2، حدود 11 دقیقه راه دارید. با 20 دقیقه پیاده روی هم به این مکان می رسید.
  • بررا: 1.5 کیلومتر فاصله داشته که با ماشین تقریبا 14 دقیقه راه خواهد بود. با 30 دقیقه پیاده روی هم به این محله زیبا خواهید رسید.
  • ورزشگاه آرنا سیویسا: 1.8 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 15 دقیقه راه خواهد بود. با 26 دقیقه پیاده روی هم به این ورزشگاه خواهید رسید.
  • ایستگاه مترو مونتراپولون: این ایستگاه تا هتل، 1.7 کیلومتر فاصله دارد. با ماشین تقریبا 15 دقیقه راه خواهد بود. با 30 دقیقه پیاده روی هم به این ایستگاه خواهید رسید.
  • ورزشگاه سن سیرو: 4.6 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 25 دقیقه راه خواهد بود.
  • فرودگاه لینات: 8.2 کیلومتر است که با تاکسی 40 دقیقه و با اتوبوس 50 دقیقه راه خواهید داشت.
  • فرودگاه میلان مالپنسا: 40.8 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی نزدیک به یک ساعت تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل پیر میلان

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 20123 میلان ام آی، ویا ادموندو دو آمیسیس 32

Via Edmondo De Amicis 32, 20123 Milan, MI, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 616

به "معرفی هتل 5 ستاره پیر در میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره پیر در میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید