مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ضعف انسان ها در برابر هوش مصنوعی تا رنگبندی جدید آیفون 11

به گزارش کولو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ضعف انسان ها در برابر هوش مصنوعی تا رنگبندی جدید آیفون 11

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بسیاری از کشورهای دنیا در رقابتی جدی در حوزه فناوری قرار دارند. اما نکته عجیب این است که بسیاری از افراد درباره اهمیت هوش مصنوعی چیز زیادی نمی دانند. این موضوع حتی در سطح دولت ها گسترده است. هنگامی که سازمان غذا و داروی ایالات متحده امکانات جدید اپل واچ را تصویب کرد پذیرفت که این ساعت ها می توانند جایگزینی برای مراقبت های بهداشتی باشد. اما متخصصان قلب و عروق هشدار دادند که این برنامه می تواند منجر به نقض حریم خصوصی و حتی ایجاد اخلال در مراقبت های بهداشتی گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس خبرهای جدید بازار موبایل، شرکت اچ تی سی بیش از گذشته روی تکنولوژی واقعیت مجازی و 5G متمرکز خواهد شد و این دو تکنولوژی را در تلفن های 2020 ادغام کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی های جدید آیفون؛ آیفون 11،آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس در رنگ های جدیدی از بنفش تا زرد در دسترس کاربران هستند. در سایه اطلاعات متعددی که درباره آیفون های جدید منتشر شده است، بسیاری از افراد پرداختن به موضوعاتی مانند رنگ آیفون ها را فراموش نموده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اخیرا اطلاعاتی جدید از گوشی ویوو نکس 3 منتشر شده است که در نوع خود جالب است اگرچه اطلاعات درباره گوشی ویوو نکس 3 اطلاعات جدیدی منتشر شده است، اما اخیرا اطلاعاتی جدیدتر درباره این گوشی منتشر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دولت ایالات متحده اظهار داشت که بیش از 10،000 کاربر که در برنامه های مختلف فراوری و نگهداری اسلحه فعال هستند و این نوع برنامه ها را دانلود نموده اند می توانند مظنونین بالقوه باشند و در نتیجه ضروری است اطلاعاتشان توسط دولت آنالیز گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 362

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ضعف انسان ها در برابر هوش مصنوعی تا رنگبندی جدید آیفون 11" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ضعف انسان ها در برابر هوش مصنوعی تا رنگبندی جدید آیفون 11"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید