مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گلکسی فولد 2 سامسونگ تا پیش بینی های جدید درباره خط فراوری اپل

به گزارش کولو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گلکسی فولد 2 سامسونگ تا پیش بینی های جدید درباره خط فراوری اپل

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

این روزها بسیاری از کاربران سامسونگ مشتاقند که خبرهای جدیدی درباره گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ بشنوند. اکنون بر اساس بعضی گزارشها شاهد اطلاعاتی از این گوشی هستیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی از تحلیلگران جی پی مورگان پیش بینی می نمایند که اپل میخواهد استراتژی راه اندازی خط فراوری خود را برای سال 2021 تغییر دهد. در یادداشتی از تحلیلگران با استناد به زنجیره های تأمین ، پیش بینی می گردد که اپل دو بار در سال ارائه آیفون ها را انجام دهد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طی هفته گذشته سامسونگ یک بروزرسانی نرم افزاری را برای گوشی گلکسی نوت 9 منتشر کرد که وصله امنیتی دسامبر 2019 را به تلفن هوشمند ارائه می داد. اکنون این شرکت برای افرادی که در برنامه بتا ثبت نام نموده اند ، سیستم عامل جدید خود را آماده نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک می گوید شکستن انحصار فیس بوک سود چندانی نخواهد داشت. درواقع او بار دیگر تاکید نمود که از تنظیم صنعت فناوری استقبال می نماید ، اما تأکید کرد که اقداماتی مانند از بین بردن فیس بوک درست نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

حق ثبت اختراع ثبت شده در USPTO (دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده) در سال 2018 هم اکنون در WIPO (دفتر مالکیت معنوی جهانی) با جزئیات کمی بیشتر در خصوص طراحی ، کارایی و ویژگی های موتورولا ریزر 2020 آینده درج شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سامسونگ اعلام نموده که در تاریخ 12 دسامبر برابر با 21 آذر از اولین نسخه های سری گلکسی(A (2020 رونمایی خواهد نمود. این موضوع توسط شعبه ویتنام این شرکت تأیید شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 594

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گلکسی فولد 2 سامسونگ تا پیش بینی های جدید درباره خط فراوری اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گلکسی فولد 2 سامسونگ تا پیش بینی های جدید درباره خط فراوری اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید