نوراللهی: پرسپولیس لیاقت قهرمانی در سوپرجام را داشت

به گزارش کولو، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره قهرمانی سرخپوشان مرکز در سوپرجام توضیحاتی را بیان کرد.

نوراللهی: پرسپولیس لیاقت قهرمانی در سوپرجام را داشت

به گزارش ، احمد نوراللهی بازیکن ملی پوش پرسپولیس درباره قهرمانی سرخپوشان مرکز در بازی سوپرجام گفت: این پیروزی را به هواداران تبریک می گویم. به نظرم امروز جای آن ها در ورزشگاه خالی بود. امیدوارم در بازی های بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم پیروز شویم.

نوراللهی افزود: امروز لیاقت داشتیم و توانستیم برنده شویم. امیدوارم شرایطی فراهم شوند تا هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایند، چون دلتنگ آنها هستیم. خوشحالیم که برنده سوپرجام شدیم. امیدوارم آخر فصل هم قهرمان شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

او درباره شرایط مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: شرایط بازی ها سخت است. سپاهان به نام جدی ترین تعقیب کننده ما شرایط خوبی دارد. تلاش می کنیم تا بتوانیم آخر فصل یک هدیه دیگر به هواداران بدهیم.

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط مالی باشگاه، اعلام نمود: شرایط مالی همیشه سخت بوده است. شکایت ها تیم را تحت فشار قرار می دهد. امیدوارم مسائل زودتر مرتفع شوند تا بازیکنان بتوانند به کار خود ادامه دهند و مدیریت هم بتواند شرایط را کنترل کند.

او درباره تمدید قراردادش با پرسپولیس، اعلام نمود: قرارداد 6-7 بازیکن رو به پایان است و درباره این موضوع باید از باشگاه و مدیریت بپرسید.

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس درباره صعود تیم ملی به مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که صعود کردیم. امیدوارم در مرحله بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشیم و به جام جهانی صعود کنیم.

نوراللهی در مورد شایعه تغییر کادر فنی تیم ملی، خاطر نشان کرد: به نظر من اسکوچیچ و کادرفنی او عالی هستند. البته همه زحمت کشیدند و شرایط سختی را تحمل کردند. صعود تیم ملی حاصل کار گروهی بود. خدا را شکر صعود کردیم. امیدوارم در مرحله بعد هم خوب باشیم و به جام جهانی صعود کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1770

به "نوراللهی: پرسپولیس لیاقت قهرمانی در سوپرجام را داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوراللهی: پرسپولیس لیاقت قهرمانی در سوپرجام را داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید