هیچ راهی به جز جدایی از پرسپولیس برای من نماند ، از رسانه ها به خاطر بی توجهی گله دارم

به گزارش کولو، مدافع جوان و سابق سرخ ها می گوید در این تیم فرصت بازی به او اصلا نرسید.

هیچ راهی به جز جدایی از پرسپولیس برای من نماند ، از رسانه ها به خاطر بی توجهی گله دارم

به گزارش خبرنگاران احسان حسینی مدافع سابق پرسپولیس و حال حاضر آلومینیوم در خصوص بازی تیمش برابر گل گهر سیرجان و حواشی آن گفت: خدا را شکر بازی مقابل گل گهر بازی خوبی بود و پیروز شدیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم. ما به امتیاز کامل این مسابقه احتیاج داشتیم. تیم گل گهر واقعا از لحاظ هجومی یکی از برترین تیم های این فصل است و آمار و ارقام این موضوع را تایید می نماید.

وی در ادامه درباره تساوی های پی درپی آلومینیوم در نیم فصل دوم گفت: تیم ما در بازی های خود فرصت های زیادی را برای گلزنی از دست می دهد. به قول مهدی رحمتی اگر تیم ما حداقل از ده درصد موقعیت های خود استفاده می کرد الان جایگاه ما بالاتر بود. علی رغم تساوی های زیاد ما در این فصل از مسابقات، در نیم فصل دوم تیم ما فقط متحمل یک شکست شده که این موضوع نشان دهنده شخصیت بالای ما است. ما در تقابل با تیم های بالای جدول خیلی خوب بازی کردیم و پیروز شدیم از آنها امتیاز کسب کنیم و یک رقیب سرسخت برای مدعیان لیگ بودیم.

مدافع آلومینیوم اراک درباره عملکرد خوب این تیم در خط دفاعی گفت: خدا را شکر کنار تیم های خوبی همانند مس رفسنجان و پرسپولیس که صدرنشین است برترین خط دفاعی را داریم. این یک آمار خیلی خوب و قابل احترام برای تیمی که در میانه جدول حضور دارد، است. هر چند من از این موضوع مقداری گله دارم چون این موضوع کمتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و نسبت به خط دفاع و تیم ما کم لطفی شده است. بعلاوه نباید از عملکرد خوب حسین پورحمیدی چشم پوشی کرد که در این فصل فوق العاده بوده است.

حسینی درباره حضور در آلومینیوم و همکاری مجدد با مهدی رحمتی گفت: خوشبختانه من در تیم شهرخودرو در یک نیم فصل این افتخار را داشتم که با آقای رحمتی همکاری کنم و خودم را مدیون ایشان می دانم چرا که در تیم پرسپولیس به آن صورت شرایط بازی نداشتم و در آن برهه احتیاج داشتم که بصورت قرضی از این تیم جدا بشم تا بتوانم خودم و توانایی هایم را نشان دهم. وقتی ایشان به آلومینیوم رفتند و به من پیشنهاد حضور در این تیم را دادند علی رغم پیشنهاداتی که داشتم بدون درنگ پیشنهاد این تیم را قبولم کردم و بعلاوه دوست داشتم در شهر اجدادی خودم بازی کنم. در این مدت هم بعد از جدایی از پرسپولیس عملکرد خوبی داشتم و این موضوع را مدیون آقای رحمتی هستم.

وی در خصوص بازی پیش روی آلومینیوم در هفته بیست ونهم لیگ برتر بیان کرد: مطمئنا بازی ما با تیم مسجدسلیمان بازی سختی خواهد بود. با وجود اینکه نفت تیم خوب و قابل احترامی است از جایگاه مناسبی در جدول برخوردار نیست. به همین علت مقابل ما با تمام قوا به میدان خواهد آمد چرا که این بازی آخرین شانس آنها برای بقا در لیگ است. ما هم برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت چون احتیاج داریم جایگاه خودمان را در جدول حفظ و تثبیت کنیم. ما نسبت به تیم هم امتیاز خود یعنی فولاد و تیم های مدعی خیلی کمتر هزینه کردیم و بنظرم نتایج خوبی کسب کردیم. در تقابل با تیم هایی که نسبت به ما هزینه های بیشتری کردند رقابت پایاپایی داشتیم و حضور در جمع هشت تیم برتر لیگ برای ما یک امتیاز مثبت خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2241

به "هیچ راهی به جز جدایی از پرسپولیس برای من نماند ، از رسانه ها به خاطر بی توجهی گله دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ راهی به جز جدایی از پرسپولیس برای من نماند ، از رسانه ها به خاطر بی توجهی گله دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید