هزینه پیامک در بانک های دولتی همان 15 هزار تومان

به گزارش کولو، دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی درباره برنامه بانک های دولتی در زمینه افزایش هزینه سرویس پیامکی آن ها، بیان کرد: تا به امروز هیچ صحبتی مبنی بر افزایش هزینه سرویس پیامک در بانک های دولتی مطرح نشده است و در این بانک ها همچنان حدبیشتر 15 هزار تومان برای این سرویس از مشتریان دریافت می گردد که البته بیشتر بانک های دولتی کمتر از 15 هزار تومان از حساب مشتریان در این زمینه کسر می نمایند.

هزینه پیامک در بانک های دولتی همان 15 هزار تومان

به گزارش خبرنگاران، در روزهای اخیر گزارش هایی منتشر شد که بعضی بانک ها از جمله بانک شهر اقدام به افزایش هزینه سرویس پیامکی خود به 30 هزار تومان نموده اند و علت آن افزایش هزینه های مخابرات اعلام شد.

پس از طرح این موضوع، دبیر کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی به خبرنگاران گفت که هنوز تصمیمی برای افزایش هزینه سرویس پیامکی بانک ها گرفته نشده است اما با توجه به تشدید هزینه های مخابرات احتمال اینکه در آینده نزدیک این نرخ افزایش یابد، وجود دارد.

طبق گفته جمشیدی، بانک شهر با تصمیم درون سازمانی این هزینه را به 30 هزار تومان افزایش داده است.

علاوه براین، موضوع افزایش هزینه سرویس پیامکی در بانک های دولتی نیز از علیرضا قیطاسی - دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی - پیگیری شد.

وی در گفت وگو با خبرنگاران، بیان نمود که هزینه سرویس پیامکی بانک های دولتی همچنان همان حدبیشتر 15 هزار تومان است که در دو مقطع با اعلام به مشتری از حساب آن برداشت می گردد.

قیطاسی اضافه نمود: بانک های دولتی براساس تعرفه و موافقتی که از سال گذشته درباره افزایش نرخ سرویس پیامکی از 10 به 15 هزار تومان اجرا شده است، تا به امروز نیز مبتنی بر این نرخ عمل می نمایند و این تعرفه همچنان به قوت خود باقی است.

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی در ادامه تاکید نمود: هیچ صحبتی مبنی بر افزایش هزینه سرویس پیامک در بانک های دولتی مطرح نشده است.

وی در سرانجام سخنانش بیان کرد که بیشتر بانک های دولتی کمتر از 15 هزار تومان از مشتریان برای سرویس پیامک دریافت می نمایند و در این زمینه بعضی از بانک ها هستند که معادل 11 یا 12 و بعضی دیگر نیز 15 هزار تومان از حساب مشتریان برداشت می نمایند که میزان برداشت بسته به میزان و نوع تراکنش متغیر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1586

به "هزینه پیامک در بانک های دولتی همان 15 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه پیامک در بانک های دولتی همان 15 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید