وقوع تصادف زنجیره ای در محور لردگان به ایذه

به گزارش کولو، مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، از وقوع تصادف یک دستگاه خودرو تریلی و دو سواری در جاده مواصلاتی لردگان به ایذه اطلاع داد.

وقوع تصادف زنجیره ای در محور لردگان به ایذه

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از شهرکرد، ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در اثر تصادف یک دستگاه خودرو تریلی و دو سواری در جاده مواصلاتی لردگان به ایذه روبروی روستای دره شور در ساعت 17:12 دقیقه روز پنجشنبه بین یک دستگاه پراید، پژو، پیکان و تریلی رخ داد که دو دستگاه آمبولانس و خودروی نجات به منطقه اعزام شد.

او اضافه نمود: این حادثه رانندگی شش مصدوم نیز داشت که دو نفر از سرنشینان این خودرو ها که گرفتار و محبوس شده بودند نیز با یاری نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان رهاسازی و به اورژانس تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید

محسن ابراهیمی مسئول روابط عمومی اورژانس و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: دو نفر از مصدومان به علت شدت جراحت در صحنه جان خود از دست دادند و هشت مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات درمانی مناسب و ثابت سازی به بیمارستان شهدا لردگان منتقل شدند.

او ادامه داد: دو نفر دیگر مصدومان پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

محور لردگان به بروجن از محور های ترانزیت چهارمحال و بختیاری و محور ارتباطی جنوب به مرکز کشور است، که روزانه بیش از 42 هزار تردد در این محور انجام می گردد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1889

به "وقوع تصادف زنجیره ای در محور لردگان به ایذه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع تصادف زنجیره ای در محور لردگان به ایذه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید