فیفا هزینه 50 عضو تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را می پردازد

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، مسابقات جام جهانی 2022 از آبان سال 1401 و به میزبانی قطر در حالی برگزار می گردد که تا به امروز صعود 14 تیم و حضور میزبان در این مسابقات قطعی شده است.

فیفا هزینه 50 عضو تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را می پردازد

علاوه بر ایران، کره جنوبی و قطر (میزبان) از قاره آسیا، تیم های آلمان، دانمارک، برزیل، فرانسه، بلژیک، کرواسی، اسپانیا، صربستان، انگلستان، سوئیس، هلند و آرژانتین به جام جهانی راه یافته اند و سایر تیم های صعود کننده هم تا یک ماه دیگر تعیین خواهند شد.

فیفا تایید نموده است که به زودی اندازه یاری های اقتصادی خود را برای هزینه های آماده سازی تیم های حاضر در جام جهانی اعلام خواهد نمود.

در حال حاضر فیفا اعلام نموده که هزینه سفر و اسکان 50 نماینده از فدراسیون های شرکت کننده را با بلیت بیزینس کلاس تقبل خواهد نمود.

طبق اعلام روزنامه الاقتصادیه عربستان، فیفا وظیفه تامین سه وعده غذایی این 50 عضو از هر فدراسیون را پنج روز قبل از آغاز جام جهانی و یک شب بعد از حذف از این رقابت ها بر عهده خواهد داشت.

هزینه های فیفا علاوه بر این شامل خدمات حمل و نقل شامل دو دستگاه اتوبوس و یک وسیله نقلیه سوم برای حمل تجهیزات و خودروهای خدمات ویژه مختلف است.

انجام هزینه برای نفرات بیشتر و یا خارج از تعهدات تعریف شده فیفا بر عهده فدراسیون ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2047

به "فیفا هزینه 50 عضو تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیفا هزینه 50 عضو تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید