چیدمان آپارتمان های کوچک

به گزارش کولو، امروزه دغدغه بسیاری از افراد داشتن چیدمان مناسب و شیکی در آپارتمان های کوچک است. در این مطلب با ترفندهایی ساده، اصول چیدمان در آپارتمان های کوچک را توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.

چیدمان آپارتمان های کوچک

جهت دریافت خدمات آلاچیق آهنی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

چیدمان درست و اصولی وسایل و اکسسوری ها در فضای کوچک آپارتمان های امروزی، نقش زیادی در بزرگنمایی فضای داخلی دارد، بنابراین در این مطلب از خبرنگاران با ما همراه باشید تا ترفندهای ساده و اثرگذاری را برای دکوراسیون آپارتمان کوچک به شما معرفی کنیم.

مبلمان راحتی

بطور کلی پیشنهاد می گردد، اگر در آپارتمان کوچکی سکونت دارید از مبل های استیل کلاسیک در فضا استفاده نکنید. زیرا این مدل مبلمان کارایی مناسبی در فضاهای کوچک ندارند و فضا را کوچک تر نشان می دهد، از این رو استفاده از مدل مبلمان راحتی، مبل تاشو، نیم ست و مبل راحتی ال برای آپارتمان های کوچک پیشنهاد می گردد.

نورپردازی مناسب

نورپردازی تاثیر بسیار زیادی در بزرگنمایی فضای داخلی منازل کوچک دارد. بنابراین در صورتی که امکان استفاده از نور طبیعی وجود ندارد، می توانید با استفاده از چراغ ها و نورهای مصنوعی مختلف، روشنایی بیشتری در خانه ایجاد کنید. ضمن اینکه دیوار چنین منازلی بهتر است، حتما سفید باشد.

فرش های کوچک

انتخاب فرش های بزرگ برای منازل کوچک توصیه نمی گردد و با وجود اینکه اغلب آپارتمان های امروزی و مدرن دارای کفپوش هستند، پس می توان از فرش های کوچک برای پوشاندن قسمتی از کف منزل استفاده کرد. در صورتیکه کف خانه شما با موزاییک پوشانده شده، می توانید از فرش ها و موکت های بدون طرح که دارای بافت عمودی و رنگ خنثی هستند، بهره ببرید.

پرده های بلند

در خانه هایی که دارای سقف بلند و فضای عمودی بلند هستند، به راحتی می توان با استفاده از کاغذ دیواری و نصب پرده های بلند، فضا را دلبازتر و بزرگ نشان داد. همچنین به کار بردن پرده های بلند برای خانه های کوچک آپارتمانی با سقف کوتاه نیز انتخاب مناسبی برای بزرگ جلوه دادن دکوراسیون داخلی می باشد.

رنگ های خنثی

یکی از نکات مهم دیگر که در چیدمان منازل کوچک خود باید به آن توجه کنید، پرهیز از شلوغی و استفاده از طرح های ساده و رنگ های خنثی مثل طوسی و سفید و.. است.

فضاهای عمودی منزل

در منازل کوچک می توانید از فضاهای عمودی به خوبی بهره ببرید. علاوه بر این با نصب انواع شلف و قفسه های دیواری و استفاده کارآمد از آن ها، به وسایل و لوازم موجود در منزل کوچک خود نظم دهید.

آینه در دکوراسیون داخلی

یکی از ترفندهای پر استفاده و مؤثر برای بزرگنمایی دکوراسیون آپارتمان کوچک ، استفاده از آینه به تعداد زیاد است. ضمن اینکه باید به ابعاد آن توجه کنید؛ زیرا آینه های کوچک نه تنها فضا را کوچکتر نشان می دهند، بلکه منظره ناهمگون و نازیبایی را ایجاد خواهند کرد.

در این مطلب بطور مختصر ترفندهایی برای چیدمان اصولی آپارتمان های کوچک توضیح دادیم. نظرات خود را با خوانندگان خبرنگاران در میان بگذارید.

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاع بیشتر از دکوراسیون منازل کوچک ایده هایی برای دکوراسیون آپارتمان های کوچک را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 736

به "چیدمان آپارتمان های کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیدمان آپارتمان های کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید