کنفرانس بین المللی تحقیقات گردشگری حلال برگزار می گردد

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، کنفرانس بین المللی تحقیقات گردشگری حلال در روزهای 5 و 6 آگوست 2022 در آمستردام- هلند برگزار می گردد.

کنفرانس بین المللی تحقیقات گردشگری حلال برگزار می گردد

محور موضوعات کنفرانس شامل، گردشگری حلال و گردشگری اسلامی، گردشگری حلال: مفاهیم، شیوه ها، چالش ها و آینده، مقصد، فرهنگ ها و جوامع، گردشگری دوست داشتنی مسلمان، حج و عمره، انسانشناسی گردشگری، مسائل کنونی در تحقیقات گردشگری، گردشگری پایدار چگونه است؟ گردشگری دریایی، بازارهای جهانی گردشگری و مهمانداری، بلایای طبیعی و گردشگری، انعطاف پذیری در گردشگری، مهمان نوازی و رویدادها، بحران، مدیریت ایمنی و امنیت در گردشگری و مهمانداری، مسائل فعلی در بازاریابی گردشگری و مهمانداری، حمل و نقل پایدار برای مقاصد کوتاه و بلند، نوآوری در گردشگری، مهمانداری و میزبانی رویدادها، تغییر رفتار در گردشگری و مهمانداری، طرح های جدید در آموزش گردشگری، مهمانداری و رویدادها، گردشگری و مردم بومی، گردشگری شهری و روستایی پایدار، کاهش فقر با استفاده از گردشگری و توسعه منطقه ای، بازاریابی و گردشگری غذا، گردشگری و تغییرات محیط زیست جهانی و حفاظت از تنوع زیستی و امنیت بیولوژیک است.

علاقه مندان به موضوع کنفرانس می توانند با ارسال آثار خود به آدرس https://panel.waset.org/conference/2022/08/amsterdam/ICHTR/sponsorship در این کنفرانس مشارکت نمایند.

مهلت ارسال آثار تا انتها روز 28 مه 2020 است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://waset.org/halal-tourism-research-conference-in-august-2022-in-amsterdam مراجعه کنید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1044

به "کنفرانس بین المللی تحقیقات گردشگری حلال برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس بین المللی تحقیقات گردشگری حلال برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید