کونته: کرواسی نسبت به ایتالیا در وضعیت بهتری قرار داشت

به گزارش کولو، خبرنگاران: با وجود توقف ایتاالیا در خانه برابر کرواسی، سرمربی آتزوری از عملکرد شاگردان خود ابراز رضایت و در عین حال ادعا کرد که کروات ها نسبت به شاگردان او در وضعیت بهتری قرار داشته اند.

کونته: کرواسی نسبت به ایتالیا در وضعیت بهتری قرار داشت

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، نوار پیروزی های متوالی تیم ملی ایتالیا در دوره مربیگری آنتونیو کونته با توقف این تیم در خانه برابر تیم ملی کرواسی قطع رسید. شاگردان کونته شب گذشته (یک شنبه) در دور چهارم دیدارهای مرحله انتخابی یورو 2016 فرانسه برابر کروات ها به تساوی یک بر یک بسنده کردند تا همچنان هم امتیاز با این تیم و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به آن در رده دوم جدول قرار داشته باشند.

کونته پس از این بازی که در استادیوم سن سیرو برگزار گردید به رای اسپورت گفت: این گام رو به جلو بود. کار آسانی نداشتیم و مصدومیت پاسکوال هم کارمان را سخت تر کرد و به همین دلیل این فرصت را به سوریانو دادیم تا اولین بازی ملی اش را انجام دهد. بگذارید بگویم که حریف در این بازی نسبت به ما در وضعیت بهتری قرار داشت و بازیکنان این تیم مدتی زیادی است که کنار یکدیگر بازی نموده اند و باتجربه تر بودند و کیفیت کار گروهی شان بیشتر بود و به همین سبب کار ما سخت شده بود. تیم من این انگیزه را دارد که پیشرفت کند و برای تصاحب تمام توپ ها بجنگد. قطعاً ما هنوز می توانیم پیشرفت کنیم. مهم این است که انگیزه برای انجام این کار در تیم وجود دارد. من همچنین از طرفداران به خاطر حضور پرتعدادشان در سن سیرو قدردانی می کنم.

در نیمه دوم مصاف برابر کرواسی، کونته قید سیستم محبوب 2-5-3 را زد و یک مهره دیگر به خط دفاعی تیمش اضافه نمود.

او در باره این تصمیم خود گفت: به خاطر مصدومانی که داشتیم ما باید این کار را انجام می دادیم و به همین دلیل خط دفاع مان را 4 نفره کردیم. در نیمه دوم اینکه ریتم معمول بازی مان از بین رفت اجتناب ناپذیر بود اما بازیکنان ما تمام کوشش شان را انجام دادند تا در خانه یک نتیجه قابل قبول کسب نمایند.

کونته برای این بازی بازیکنانی مانند سوریانو، گرازیانو پله و استفان الشعراوی را به عنوان بازیکن تعویضی به میدان فرستاد که عملکرد هر 3 نفر آنها بسیار تحسین برانگیز بود. سرمربی آتزوری درباره عملکرد این 3 بازیکن توضیح داد: خوب بازی کردن آنها مهم است چون ما به همه بازیکنان مان احتیاج داریم، از الشعراوی گرفته تا پله، سوریانو و برتولوچی. ما به این بازیکنان جدید که می توانند شور و نشاطی تازه و انگیزه ای جدید به تیم بدهند احتیاج داریم.

بازی بعدی تیم ملی ایتالیا در انتخابی یورو، 28 مارس سال 2015 (8 فروردین 1394) در خانه بلغارستان است هرچند شاگردان کونته پیش از آن در دیداری محبت آمیز که آخرین بازی شان در سال 2014 است در خانه به مصاف آلبانی می روند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 450

به "کونته: کرواسی نسبت به ایتالیا در وضعیت بهتری قرار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: کرواسی نسبت به ایتالیا در وضعیت بهتری قرار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید