گارسیا: هرکاری از دست مان برمی آمد انجام دادیم

به گزارش کولو، خبرنگاران: سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رم پس از شکست خانگی شاگردانش برابر فیورنتینا و حذف شان از جام حذفی ایتالیا به دفاع از آنها پرداخت و تأکید کرد که هیچ کم کاری انجام نداده اند.

گارسیا: هرکاری از دست مان برمی آمد انجام دادیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رم شب گذشته (سه شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر به میهمان خود فیورنتینا باخت و از گردونه رقابت ها حذف شد. با این حال رودی گارسیا به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

گارسیا در انتها بازی به شبکه رای اسپورت گفت: در نیمه اول ما خوب بازی کردیم اما این برای کسب پیروزی کافی نیست. فیورنتینا در اولین موقعیتی که به دست آورد گلزنی کرد اما فوتبال همین است. استفاده از موقعیت های گلزنی به خصوص در بازی های حذفی فاکتور بسیار مهمی است. من چیزی برای گفتن به بازیکنانم ندارم، چون می دانم که آنها تمام کوشش شان را انجام دادند. در حال حاضر ما بیش از اندازه گل می خوریم و در حملات چندان تند و تیز عمل نمی کنیم. البته تعداد مهره های هجومی مان هم کمتر از قبل است.

گارسیا اضافه کرد: برای بازی امشب من مجبور شدم که ایباربو را در ترکیب قرار دهم و این در حالی بود که او نزدیک به یک ماه و نیم بازی نکرده بود و به همراه ما تنها یک جلسه تمرین داشت. با این حال عملکرد او یکی از نکات مثبت بازی امشب بود. حالا باید فوراً روی بازی بعدی مان تمرکز کنیم. ما سری A و لیگ اروپا را در پیش داریم و اینها تنها چیزهایی است که برای ما باقی مانده است.

سرمربی فرانسوی جالوروسی که تیمش در جدول رده بندی سری A در فاصله هفت امتیازی یوونتوس صدرنشین و چهار امتیاز بالاتر از ناپولی قرار گرفته است، توضیح داد: شما خودتان می توانید تشخیص دهید که بازیکنان وجود بعضی مسائل را در تیم می بینند و به همین دلیل کمتر از قبل ریسک می نمایند. آنها احساس اطمینان ندارند. در بازی بعدی در خانه کالیاری باید پیروز شویم و کوشش کنیم شانس را دوباره یار خود کنیم. با بازگشت بازیکنان غایب به ترکیب مان، قوی تر هم خواهیم شد. ما در دفاع باید مستحکم تر باشیم و در حملات هم ضربات آخرمان را بهتر بزنیم.

در انتها بازی طرفداران دو آتشه رم که در قوس جنوبی استادیو المپیکو مستقر هستند، آغاز به سردادن شعارهای اهانت آمیز به بازیکنان خود کردند و از آنها خواستند تعهد بیشتری نسبت به جالوروسی نشان دهند.

گارسیا اما از این موضوع چندان ناراحت به نظر نمی رسید. وی مطرح نمود: باید یادآوری کنم که قوس جنوبی استادیوم تیم را در تمام طول بازی تشویق کرد و این اتفاق فوق العاده ای بود. طرفداران مثل ما از نتیجه ای که رقم خورد ناراحتند اما آنها می توانند مطمئن باشند که دوباره به روزهای کسب پیروزی باز خواهیم گشت. من انتظار نداشتم که مصدومیت تعدادی از بازیکنان مان این چنین به ما ضربه بزند ضمن اینکه نباید فراموش کنیم تعدادی از بازیکنان مان هم در جام ملت های آفریقا حضور دارند. اگر کمی خوش شانس بودیم می توانستیم به هدف مان برسیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 553

به "گارسیا: هرکاری از دست مان برمی آمد انجام دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارسیا: هرکاری از دست مان برمی آمد انجام دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید