5 اصل مهم در ست کردن شلوار کتان برای خانم ها

به گزارش کولو، چرا مهم است که با اصول ست کردن شلوار کتان برای خانم ها آشنا باشیم؟ یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از خانم ها با رسیدن فصل گرما، پوشیدن لباسی است که علاوه بر داشتن ظاهر زیبا و آراسته، با آن احساس راحتی هم داشته باشند. شاید برترین کار برای رسیدن به این هدف پوشیدن لباس های نخی و از جنس کتان است. مهم ترین مزیت استفاده از پارچه های کتان این است که می توانید برای تمام اجزای پوشش تان از آن بهره ببرید، سبک هستند و به راحتی می توان آن ها را با لباس های دیگر ست کرد. پس مهم است اصول ست کردن با شلوار کتان را بدانید تا نه تنها احساس راحتی بکنید بلکه شیک هم باشید.

5 اصل مهم در ست کردن شلوار کتان برای خانم ها

شلوار کتان از مواردی است که بیشترین زمان استفاده از آن مختص به فصل تابستان است. مطمئنا انتخاب خیلی از ما در این فصل پوشیدن شلوارهای جین سنگین و تنگ نیست و به همین علت ترجیح می دهیم که شوارهای کتان و لباس هایی که از پارچه های تنفسی و الیاف طبیعی هستند، استفاده کنیم.

چرا شلوار کتان انتخاب مناسبی برای فصل تابستان است؟

فرض کنید قرار است ساعت زیادی را در بیرون از خانه سپری کنید یا قرار باشد مسیری طولانی را پیاده روی کنید. حالا بیایید بگویید اگر برنامه قرار خاصی نداشته باشید، شلوار جین را انتخاب می نید یا شلوار کتان؟ در ادامه به مواردی که باعث شده پاسخ بسیاری به این سوال انتخاب شلوار کتان باشد، اشاره خواهیم کرد.

  • شلوارهای کتان سبک و با قابلیت تنفس برای خنک نگه داشتن شما هستند.
  • شست وشو و نحوه مراقبت از شلوار کتان برای خانم ها بسیار راحت است.
  • این شلوارها نه تنها راحت هستنند بلکه می توانند به خوبی با بسیاری از لباس های دیگر ست شوند و احتیاج نیست زمان زیادی را برای پیدا کردن ترکیب مناسب با آن صرف کنید.

نکات مهم برای ست کردن با شلوار کتان

توجه داشته باشید که به خصوص اگر به مد اهمیت می دهید، نحوه طراحی شلوار کتان برای خانم ها بسیار مهم است. چون اگر طراحی نامناسبی داشته باشد، می تواند به جای یک شلوار زیبا، به یک شلوار راحتی تبدیل گردد. اما اگر در طراحی و انتخاب مکمل ها چند نکته ساده را رعایت کنید، پوشیدن این شلوارها می تواند انتخابی عالی برای هر موقعیت و مکانی حتی برای رفتن به جلسه ای کاری، مهمانی، تعطیلات تابستانی و… باشد. در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم که با رعایت آن ها می توانید با پوشیدن شلوار کتان هم احساس راحتی کنید و هم شیک باشید.

  • 9 نکته برای داشتن یک استایل تابستانی خنک

1. اهمیت توجه به رنگ در شلوارهای کتان

معمولا یک شلوار کتان طبیعی به رنگ های بژ، کرم یا شنی است. البته رنگ هایی مثل مشکی، قهوه ای، زیتونی و سبز هم می توانید پیدا کنید. به طور کل توصیه می گردد برای خرید شلوارهای کتان به سراغ رنگ های خنثی بروید، چون راحت تر می توانید آن را با دیگر اجزای استایل خود ست کنید.

2. ست کردن شلوار کتان برای خانم ها در محل کار

پوشیدن شلوارهای کتان در محل کار در حین اینکه کاملا رسمی است باعث می گردد که احساس بهتری هم داشته باشید. برای ست کردن با شلوار کتان در محل کار بهتر است که شراغ مانتوهای کتی بلیزر و صندل های پاشنه دار بروید.

  • 16 لباس پایه و ضروری که باید در کمد لباس هر خانمی باشد

3. اضافه کردن اکسسوری به استایل

اگر شلوار کتان را با یک مانتو گشاد یا از همان جنس بپوشید شاید استایل شما چندان سنگین و لوکس نباشد. پس اگر می خواهید ظاهر متفاوت و مجذوب کننده تری داشته باشد، کمی از اکسسوری ها مانند جواهرات و کلاه بهره ببرید یا لباسی با بافت سنگین تر مثل کت جین را انتخاب کنید. حتی استفاده هم زمان اکسسوری و کت هم منعی ندارد.

4. شلوار کتان را با یک تاپ زیبا بپوشید

این قانون که ارتباط مستقیمی با قسمت قبل دارد بر این نکته تاکید می نماید که باید تکه دیگر لیاس خود را به دقت انتخاب کنید که به نظر نیاید لباس خونه یا خواب پوشیده اید! اگر برای رفتن به یک جمع خانوادگی یا مهمانی پوشیدن شلوار کتان را انتخاب نموده اید، برای اینکه در کنار راحت بودن ظاهر رسمی داشته باشید توصیه می کنیم پوشیدن یک تاپ یا پیراهن ساده را امتحان کنید.

تاپ های کوتاه که قد آن ها به کمر شلوار می رسد یا تاپ هایی که می توان آن ها را در قسمت پایین گره زد، برترین انتخاب برای پوشیدن با شلوارهای کتان هستند.

بعلاوه توصیه می کنیم که اگر تاپ بلندی پوشیده اید آن را بیرون شلوار رها نکنید و برای اینکه تیپ مجذوب کننده تری داشته باشید تاپ خود را داخل شلوار قرار دهید. البته بهتر است که برا این کار کمر شلوار کمی بلند باشد.

5. از پوشیدن لباس های خیلی گشاد پرهیز کنید

گفتیم که پوشیدن یک تاپ یا پیراهن ساده با شلوار کتان جلوه ای خاص به استایل شما می بخشد، اما توجه داشته باشید که نباید لباس های خیلی گشاد را برای ست کردن با شلوار گشاد انتخاب کنید، زیرا هم کمی از خاص بودن استایل شما کم می نماید و هم باعث می گردد کمی چاق به نظر برسید. در واقع اگر از بین انواع مدل های رایج شلوار کتان برش پهن با کمر بلند را انتخاب نموده اید نباید در کنار آن از لباس های گشاد بهره ببرید.

شلوار کتان را با چه کفشی بپوشیم؟

یکی از مواردی که هنگام پوشیدن شلوار کتان نقشی مشخص کننده در استایل شما دارد، کفشی هست که انتخاب می کنید. انتخاب کفش مناسب در کنار شلوار کتان نسبت مستقیمی با جایی که قصد رفتن به آن را دارید، خواهد داشت. مثلا اگر برای رفتن به ساحل آماده می شوید، انتخاب یک صندل تابستانی گزینه بسیار مناسبی است. اما اگر می خواهید بعد از آن به فروشگاه یا رستورانی بروید و استایل سنگین تری داشته باشید، کفش های چرم و جیر برترین انتخاب هستند.

بعلاوه بهتر است رنگ کفشی را که برای پوشیدن در کنار شلوار کتان انتخاب می کنید با کیف، کلاه یا هر اکسسوری دیگری که استفاده می کنید هماهنگ باشد تا استایل شیک تری داشته باشید.

رایج ترین مدل های شلوار کتان زنانه

شلوارهای کتان زنانه مدل های مختلفی دارند اما رایج ترین آن ها به این سه دسته تقسیم می شوند:

  1. برش باریک
  2. برش پهن کوتاه
  3. برش پهن بلند
  • چگونه با شلوار سندبادی یک استایل خنک و زیبا بسازید؟

جمع بندی

مطمئنا فهرست ایده ها برای ست کردن شلوار کتان برای خانم ها با توجه به محبوبیتی که این شلوارها در فصل تابستان دارند، می تواند خیلی گسترده تر باشد. با کمی خلاقیت در ترکیب لباس ها و اکسسوری های مختلف و انتخاب رنگ ها می توانید استایلی منحصربه فرد با شلوار کتان برای هر موقعیتی داشته باشید. اینکه چه کفشی برای یک شلوار کتان گشاد انتخاب می کنید یا چگونه از اکسسوری هایی مانند کمربند استفاده می نماید، تاثیر چشم گیری بر استایل شما خواهد داشت.

منبع: Magic Linen

منبع: دیجی استایل
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2094

به "5 اصل مهم در ست کردن شلوار کتان برای خانم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 اصل مهم در ست کردن شلوار کتان برای خانم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید