آخرین قیمت ها در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی ، قیمت پراید، شاهین، 207، دنا پلاس، جک، ام وی ام و فونیکس را ببینید

به گزارش کولو، قیمت خودرو امروز 26 شهریور ماه 1402 با شروع مجدد روند معاملات، فعلاً هیچ تغییری نداشته و تمامی خودروها در ثبات کامل قیمتی به معامله ادامه می دهند.

آخرین قیمت ها در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی ، قیمت پراید، شاهین، 207، دنا پلاس، جک، ام وی ام و فونیکس را ببینید

به گزارش خبرنگاران به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو یکشنبه 26 شهریور 1402 به علت تعطیلی بازار از سه روز گذشته، هیچ نوسانی ندارد. تمامی خودروها در ثبات کامل قیمتی قرار گرفته اند. البته به احتمال قوی با شروع روند دوباره معاملات از ابتدای امروز، شاهد افت و خیز دوباره قیمت ها از ساعات بعد باشیم.

قیمت خودروهای داخلی، امروز هیچ تغییری نسبت به سه روز گذشته ندارد.

پراید 131 و پراید 111 با مدل 1399 جزو مالی ترین محصولات داخلی بوده می توان گفت از ابتدای هفته هیچ گونه تغییری نداشت. این دو خودروی شرکت سایپا به ترتیب با نرخ های 315 و 325 میلیون تومان خرید و فروش می گردد.

شاهین G از سدان های لوکس سایپا به شمار می رود که از چند روز گذشته افزایش اندکی را تجربه نموده و روی کانال 595 میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می رود که هیچ تغییری نداشته و با قیمت 585 میلیون تومان خرید و فروش می گردد.

پژوپارس LX TU5 از هم رده های سمند سورن بوده اما به علت محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همچون روز گذشته با نرخ 633 میلیون تومان معامله شد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی در بازار مونتاژی ها نیز با پیروی از داخلی های بازار، بدون هیچ نوسانی نسبت به روز گذشته خرید و فروش می گردد.

ام وی ام X22 دنده ای اسپرت لاکچری مقرون به صرفه ترین کراس اوور مونتاژی در بازار محسوب می گردد که با نرخ 715 میلیون تومانی روز گذشته در حال معامله است.

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای مالی مونتاژی بوده که به وسیله کرمان موتور فراوری می گردد. این خودرو نیز با قیمت 745 میلیون تومانی خرید و فروش می گردد.

هایما S5 دنده اتوماتیک که از معدود خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می رود، از چند هفته گذشته در محدوده یک میلیارد و 210 میلیون تومانی درحال نوسان بوده که از شروع هفته گذشته، به صورت پیوسته اما بسیار جزئی، افزایش قیمت یافت و امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و 230 میلیون تومان معامله می گردد.

فیدلیتی پرایم نیو 5 نفره از کراس اوورهای مونتاژی بهمن موتور بوده که همچون دیگر خودروهای بازار، بدون تغییر و با نرخ یک میلیارد و 530 میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می گردد.

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

عماد جعفری، کارشناس بازار خودرو هفته گذشته اظهار کرد: به طور کلی بازار خودرو طی هفته آینده نیز روند باثباتی را طی نموده و تغییر چشم گیری نخواهد داشت. نکته مهم این است که بازار واقعی خودرو همین است و قرار نیست تغییرات عجیب و غریب داشته باشد. ولی به علت اینکه گاهی اوقات، سرمایه هایی وارد این بازار می گردد، قیمت خودرو حباب های سنگینی تجربه می نماید. درحال حاضر، بازار شرایط نرمالی دارد و خرید و فروش اندکی صورت می گیرد. امیدواریم شرایط به همین شکل ادامه دار باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1402 بروزرسانی: 26 شهریور 1402 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2290

به "آخرین قیمت ها در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی ، قیمت پراید، شاهین، 207، دنا پلاس، جک، ام وی ام و فونیکس را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قیمت ها در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی ، قیمت پراید، شاهین، 207، دنا پلاس، جک، ام وی ام و فونیکس را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید