آپارتمان با میانگین قیمت را در این منطقه پیدا کنید

به گزارش کولو، خبرنگاران : نتایج تحقیقات میدانی نشان می دهد، قیمت های پیشنهادی نزدیک به 9/ 26میلیون تومان به عنوان میانگین قیمت معاملات در پایتخت، غالبا در بخشی از محلات مناطق شرقی دیده می گردد.

آپارتمان با میانگین قیمت را در این منطقه پیدا کنید

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دنیای اقتصاد، به بهانه اعلام میانگین قیمت معاملات اجرا شده در شهر تهران از سوی بانک مرکزی، آخرین شرایط قیمت ها آنالیز شد. بانک مرکزی دو روز پیش گزارش تحولات بازار مسکن در آذرماه را منتشر کرد که بر اساس آن میانگین قیمت معاملات واحدهای مسکونی در مناطق بیست و دوگانه تهران 26 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شد.

به همین بهانه آخرین قیمت های پیشنهادی از سوی مالکان در مناطق مختلف پایتخت به استناد آخرین فایل های عرضه شده مورد آنالیز نهاده شد. نتایج تحقیقات میدانی نشان می دهد، قیمت های پیشنهادی نزدیک به 9/ 26میلیون تومان به عنوان میانگین قیمت معاملات در پایتخت، غالبا در بخشی از محلات مناطق شرقی دیده می گردد. همچنین در بخشی از محلات مناطق مرکزی هم فایل های فروش مسکن در این محدوده قیمتی از سوی بعضی مالکان پیشنهاد شده است. هر چند در هر دو منطقه مورد آنالیز واحدهای مسکونی پیشنهاد شده نوساز نیستند و بیشتر دارای عمر بنای 10 تا 15 سال هستند.

در بعضی از محلات مناطق شرقی، واحدهای مسکونی نزدیک به میانگین قیمت پایتخت، غالبا در محدوده 20 تا 25 میلیون تومان با عمر بنای 8 تا 12 سال هستند.

البته قیمت های پیشنهادی کمتر از میانگین قیمتی مناطق بیست و دوگانه، در بسیاری از محلات واقع در نیمه جنوبی وجود دارد و آنچه در این گزارش مورد آنالیز نهاده شده، واحدهای مسکونی نزدیک به میانگین قیمت آپارتمان در تهران است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1415

به "آپارتمان با میانگین قیمت را در این منطقه پیدا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپارتمان با میانگین قیمت را در این منطقه پیدا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید