اسباب کشی VIP چیست؟

به گزارش کولو، آیا می دانید اسباب کشی VIP چیست؟ آیا در خصوص این نوع اسباب کشی چیزی شنیده اید؟ اگر می خواهید بدون دردسر و زحمت، به محل تازه نقل مکان کنید ما اسباب کشی با سرویس VIP را به شما پیشنهاد می کنیم.

اسباب کشی VIP چیست؟

اسباب کشی VIP نوعی حمل اثاثیه است که صفر تا صد کارها به شرکت باربری سپرده می گردد. یعنی از مرحله بسته بندی وسایل تا بار زدن و خالی کردن و چیدن آنها در محل نو، همه به عهده شرکت باربری است. به عبارت دیگر یعنی لازم نیست دست به سیاه و سفید بزنید!

خاطرنشان می شویم که خبرنگاران به عنوان یکی از شرکت های خدماتی ارائه نماینده سرویس اسباب کشی VIP به لطف همکاری با قشر زحمت کش و متعهد کارگران حرفه ای تا به امروز هزاران سرویس اسباب کشی تهران و شهرستان ها را با موفقیت به انجام رسانده است.

اگر تمایل به استفاده از این سرویس یا سایر خدمات باربری و اسباب کشی خبرنگاران دارید، می توانید به وسیله شماره 1471 و یا صفحه خدمات اسباب کشی درون شهری و بین شهری، سفارش خود را ثبت کنید.

نکات کلیدی

  • در اسباب کشی VIP صفر تا صد بسته بندی و جابجایی وسایل به عهده شرکت باربری است.
  • برای سهولت چیدمان وسایل در منزل نو، در زمان بسته بندی محل چینش جعبه ها را روی برچسب هایی نوشته و روی جعبه ها می چسبانند.
  • برای آنالیز محل و به کارگیری روش های استاندارد، کارشناس ناظر قبل از اسباب کشی به محل رفته و با مشتری درباره مراحل کار مصاحبه نموده و شرح می دهد که مراحل برنامه اسباب کشی VIP چیست؟
  • کارشناس ناظر بعد از ارزیابی محل و تعداد طبقات و حجم وسایل، هزینه نهایی را به مشتری اعلام خواهد نمود.

خدمات اسباب کشی VIP چیست؟

به طور کلی سرویس اسباب کشی اختصاصی یا VIP شامل تیم باربری، کارگر برای بسته بندی، نیروی کار برای چیدمان و پرسنل فنی می گردد. بعلاوه ناظر متخصص برای کنترل روند اسباب کشی از طرف شرکت باربری همراه تیم فرستاده می گردد.

تهیه کارتن، پلاستیک حبابدار و سایر وسایل لازم برای بسته بندی هم به عهده شرکت باربری VIP است.

اگر مشتری بخواهد، نیروهای اسباب کشی، اثاثیه را به سلیقه افراد خانواده در اتاق ها می چینند. این نوع اسباب کشی جزئی از فعالیت باربری های اتوماتیک یا اتوبارها است.

شاید بپرسید بزرگترین تفاوت اسباب کشی معمولی با اسباب کشی VIP چیست؟ در اسباب کشی معمولی ضروری است که برای هریک از خدمات مانند بسته بندی، حمل بار یا چیدمان اثاثیه، به طور جداگانه ثبت سفارش کنید و هزینه مجزا پرداخت کنید.

اما اسباب کشی اختصاصی یا VIP همزمان شامل تمامی این خدمات به صورت یکجا است.

اسباب کشی و بسته بندی لوازم را به کارشناسان خبره خبرنگاران بسپارید.

  • اسباب کشی درون شهری و برون شهری
  • سرویس کامیون برای اثاث کشی
  • خدمات خاور برای اسباب کشی
  • کارگر حرفه ای اثاث کشی
  • برترین و مقرون به صرفه ترین سرویس اسباب کشی

اثاث کشی و بسته بندی لوازم با تیم خبرنگاران

اسباب کشی و بسته بندی لوازم را به کارشناسان خبره خبرنگاران بسپارید.

  • اسباب کشی درون شهری و برون شهری
  • سرویس کامیون برای اثاث کشی
  • خدمات خاور برای اسباب کشی
  • کارگر حرفه ای اثاث کشی
  • برترین و مقرون به صرفه ترین سرویس اسباب کشی

اثاث کشی و بسته بندی لوازم با تیم خبرنگاران

مراحل اسباب کشی VIP چیست؟

مهم ترین هدف خدمات اسباب کشی VIP جابه جایی و نقل مکان سریع و آسان است. یکی از مهم ترین نقاط قوت اسباب کشی با سرویس VIP حضور ناظر فنی در طول فرایند اثاث کشی است.

این فرد با نظارت بر عملکرد پرسنل و هماهنگ کردن آن ها روی فرایند اسباب کشی نظارت کامل دارد. به این ترتیب در طول فرایند اسباب کشی، مشتری فقط با یک شخص در ارتباط و تعامل است.

در ادامه شرح می دهیم که مراحل مختلف سرویس اسباب کشی VIP چیست؟

1. مرحله کارشناسی و نظارت

یکی از سوالات پرتکرار سفارش دهندگان این است که منظور از کارشناسی اسباب کشی VIP چیست؟ در واقع یکی از مهم ترین اصول اسباب کشی VIP بکارگیری روش های استاندارد برای جابه جایی وسایل و اثاثیه مشتری است.

در فرایند خدمات اسباب کشی VIP شخص ناظر برای بازدید از مکان فرستاده می گردد تا درباره روند کار با مشتری صحبت کند و به سوالات احتمالی پاسخ دهد.بعلاوه این فرد ناظر با ارزیابی شرایط جابه جایی و حجم وسایل و تعداد طبقات، هزینه نهایی را به مشتری اعلام می نماید.

بعد از توافق برای هزینه، ناظر شرح می دهد که برنامه سرویس اسباب کشی VIP چیست؟ سپس با نظارت کارشناس اسباب کشی آغاز می گردد. اعزام کارشناس و بازدید از محل به صورت رایگان خواهد بود.

محاسبه رایگان هزینه سرویس اسباب کشی!

2. مرحله بسته بندی وسایل

بعد از توافق با فرد کارشناس در خصوص هزینه ها و طراحی مراحل اسباب کشی، نوبت به بسته بندی وسایل می رسد. این مرحله از خدمات اسباب کشی VIP شامل جمع آوری و جعبه کردن اثاثیه منزل طبق چک فهرست اسباب کشی می گردد.

در پاسخ به سوال بسیاری از سفارش دهندگان که می پرسند چک فهرست اسباب کشی VIP چیست؟ باید گفت که، چک فهرست اسباب کشی فهرستی برای نظم و ترتیب بخشیدن به امور اسباب کشی و ساده کردن کارهاست و طبق آن کارها برنامه ریزی شده است.

پرسنل مربوطه با استفاده از تجهیزاتی مانند پلاستیک حبابدار، جعبه های محکم، چسب پهن و حتی بقچه های زیپ دار مرحله بسته بندی را آغاز می نمایند. در این مرحله تمام وسایل داخل کمدها، کابینت ها و کشوها جمع آوری و دسته بندی می شوند.

سپس برچسب هایی روی هر کدام چسبانده می گردد تا برای چیدمان دوباره در محل نو مسئله ای پیش نیاید. وسایل بزرگ مانند سرویس خواب، یخچال، لباسشویی و لوستر و سایر وسایل حجیم و شکستنی به صورتی ایمن بسته بندی و محافظت می شوند.

3. مرحله جابه جایی وسایل

به نظر شما مهم ترین مرحله اسباب کشی VIP چیست؟ بدون شک مهم ترین موضوع در اسباب کشی با سرویس VIP جابه جایی ایمن و بی خطر اثاثیه است. برای این کار از نیروی مجرب و متخصص در زمینه حمل ونقل یاری گرفته می گردد.

بعد از بسته بندی و آماده کردن اثاثیه منزل، نوبت به انتقال آن ها می رسد. تیم جابه جایی از افرادی آموزش دیده تشکیل شده است که تجربه کافی برای حمل وسایل از آسانسور، راه پله و سایر مسیرها را دارند. پس با خیال راحت وسایل خودتان را به این افراد بسپارید.

گاهی برخی وسایل شنماینده در طول مسیر و حین رانندگی در مسیرهای طولانی آسیب می بینند. اما در شرکت باربری VIP از رانندگانی باتجربه و توانا بهره می گیرند تا جعبه ها و وسایل بدون آسیب به مقصد برسند.

بعد از اینکه کامیون باربری به مقصد رسید نوبت به خالی کردن و حمل اثاثیه می رسد. نیروهای باتجربه سرویس اسباب کشی اختصاصی دست به کار شده و وسایل را با احتیاط به محل منتقل می نمایند. سپس با توجه به برچسب ها هر جعبه را در اتاق مخصوص خودش می گذارند.

اثاث کشی و بسته بندی لوازم با تیم کاربلد خبرنگاران

4. مرحله چیدمان وسایل

منظور از چیدمان در سرویس اسباب کشی VIP چیست؟ در واقع آخرین مرحله اسباب کشی VIP باز کردن جعبه ها و بسته بندی ها و چیدمان وسایل هر اتاق است. در این مرحله، نیروی باتجربه دست به کار شده و بسته ها را با توجه به برچسب باز نموده و در مکان مناسب می چینند.

قطعات تفکیک شده وسایل سنگین مانند تخت، کمدها، وسایل برقی سنگین و لوسترها دوباره سرهم شده و سرجای خود قرار می گیرند. با یاری خدمات اسباب کشی VIP خانه ای چیده شده و مرتب دارید و به راحتی می توانید در آن زندگی کنید.

بیشتر بخوانید: برترین روش بستن کارتن اسباب کشی!

جمع بندی

شاید بپرسید بزرگ ترین مزیت اسباب کشی VIP چیست؟ با استخدام نیروی سرویس اسباب کشی VIP می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. علاوه بر این با یاری افراد باتجربه و متخصص، اسباب کشی ایمن و مطمئنی خواهید داشت.

در این مطلب کوشش کردیم به طور کامل شرح دهیم خدمات قابل ارائه اسباب کشی VIP چیست؟ شما می توانید با استفاده از این خدمات، راحت ترین و بی دردسرترین اسباب کشی را تجربه کنید.

سوالات متداول

اسباب کشی VIP چیست؟

اسباب کشی VIP مانند اسباب کشی معمولی است؛ با این تفاوت که تمام مراحل بسته بندی، جابه جایی و چیدمان اثاثیه به وسیله شرکت باربری انجام می گردد.

مراحل اسباب کشی VIP کدامند؟

اسباب کشی VIP شامل مراحل کارشناسی و نظارت ناظر، عقد قرارداد، بسته بندی وسایل، جابه جایی و بار زدن به کامیون، خالی کردن جعبه ها و چیدمان وسایل به سلیقه مشتری در منزل نو است.

تهیه وسایل بسته بندی از جمله چسب پهن و پلاستیک حبابدار به عهده چه کسی است؟

شرکت باربری VIP از صفر تا صد اسباب کشی را انجام می دهند. تهیه وسایل لازم برای بسته بندی به عهده شرکت است و شما لازم نیست دست به سیاه و سفید بزنید.

منبع: آچاره
انتشار: 8 بهمن 1401 بروزرسانی: 8 بهمن 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2199

به "اسباب کشی VIP چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسباب کشی VIP چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید