اعلام منطقه پرواز ممنوع اطراف اقامتگاه بایدن

به گزارش کولو، خبرنگاران : اداره هوانوردی آمریکا اطراف محل اقامت بایدن، حریم هوایی امن ایجاد کرده حال آنکه هرلحظه انتظار می رود با اعلام نتیجه نهایی، ناآرامی ها و اعتراضات خیابانی به اوج برسد.

اعلام منطقه پرواز ممنوع اطراف اقامتگاه بایدن

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، ایندپندنت گفت، شمارش آرای انتخابات 2020 آمریکا رو به پایان است. در همین حال، ادعای دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه، مبنی بر بروز تقلب و لزوم توقف شمارش آرا، موجب شده تا طرفداران وی با تجمع در سطح خیابان ها، فضای پساانتخاباتی را به شدت ملتهب کنند.

همزمان، اداره هوانوردی فدرال آمریکا در بیانیه ای گفت که دستکم تا روز جمعه، اطراف اقامتگاه بایدن و چند نقطه دیگر از شهر ولینگتون در ایالت دلاوِر را جزئی از حریم هوایی دفاع ملی تلقی خواهد کرد.

محدودیت موقت پرواز معمولاً وقتی اعمال می شود که یا شرایط خطرناکی بروز کرده باشد؛ یا رویدادی خاص در جریان باشد و یا اینکه هشداری کلی برای این نهاد صادر شده باشد.

با این حال، این اداره هیچ توضیحی درباره علت اعلام این شرایط در اطراف اقامتگاه بایدن ارائه نکرده است اما می توان آن را به عنوان تشدید تدابیر امنیتی در آستانه پیروزی احتمالی او در انتخابات تعبیر کرد.

در سال 2016 نیز، اطراف اقامتگاه هیلاری کلینتون نامزد بازنده انتخابات، شرایط مشابهی اعمال شد. بایدن تا کسب 270 رای الکترال لازم برای ورود به کاخ سفید، فقط 6 رای کم دارد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1306

به "اعلام منطقه پرواز ممنوع اطراف اقامتگاه بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام منطقه پرواز ممنوع اطراف اقامتگاه بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید