افتتاح پروژه های مخابراتی روستایی در مهدیشهر

به گزارش کولو، خبرنگاران/سمنان مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: طرح های مخابراتی و ارتباطی روستای چاشم شهرستان مهدیشهر، شامل تجهیز روستا به تکنولوژی فیبرنوری و بعلاوه نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل 3 همراه اول (3G) با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

افتتاح پروژه های مخابراتی روستایی در مهدیشهر

مجید دارائی در این آیین که با حضور گلرو نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار گردید اظهار کرد: با حمایت های وزارت ارتباطات و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با هزینه اعتباری بالغ بر 61 میلیارد و 750 میلیون ریال، تجهیز روستاهای منطقه به تکنولوژی فیبرنوری و بعلاوه نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل 3 همراه اول (3G) در روستای چاشم در قالب پروژه USO یا خدمات عمومی و اجباری دولت، انجام شد.

دارایی توضیح داد: با این اقدام اهالی این روستا با توجه به شرایط امروزی و شیوع ویروس کرونا می توانند از خدمات و آموزش های فراهم شده در بستر فضای مجازی، با استفاده از تکنولوژی های باند پهن نسل 3 همراه اول و بعلاوه اینترنت پرسرعت ثابت یا ADSL بر با کیفیت و سرعت مطلوب بر بستر فیبرنوری بهره مند شوند.

در این مراسم مهندس حسن پور، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، هم، توضیح داد: با اجرای این پروژه، روستاهای این منطقه و سایت های BTS و مراکز مخابراتی این محور به شبکه ملی اطلاعات متصل و از اینترنت پهن باند برخوردار شدند. بعلاوه گلرو نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، ضمن ابراز رضایت از خدمات و فعالیت های مخابراتی و ارتباطی، از کوشش های مخابرات منطقه سمنان و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1809

به "افتتاح پروژه های مخابراتی روستایی در مهدیشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پروژه های مخابراتی روستایی در مهدیشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید