اپل حافظه داخلی مک مینی را دو برابر کرد

به گزارش کولو، در آخرین بخش از خبرهای اپلی امروز، باید بگوییم که در کنار مک بوک ایر جدید و آیپد پرو جدید، اپل مک مینی را هم شامل یک بروزرسانی کوچک کرد. حالا مک مینی در تمامی مدل ها، حافظه داخلی دو برابری نسبت به گذشته دارد. این کامپیوتر که قیمت پایه آن 799 دلار است، حالا در مدل پایه با حافظه 256 گیگابایتی SSD عرضه می شود. مدل 1099 دلاری آن هم به حافظه 512 گیگابایتی مجهز شده است. این دو برابر شدن حافظه به نظر می رسد ترند جدید اپل است که پس از مک بوک پرو 16 اینچی، در سه محصولی که امروز معرفی شد یعنی مک بوک ایر جدید و آیپد پرو جدید هم شاهد آن بودیم.

اپل حافظه داخلی مک مینی را دو برابر کرد

نسل کنونی مک مینی را در ماه نوامبر سال 2018 برای اولین بار دیدیم و در مدل پایه حافظه 128 گیگابایتی داشت که بسیاری آن را کم می دانستند. حالا اما مدل پایه 256 گیگابایتی است و اگر بخواهید می توانید با 800 دلار هزینه، تا 2 ترابایت SSD روی مک مینی داشته باشید. آنطور که ورج می گوید، در بررسی های این وب سایت از مک مینی، تقریبا همه چیز درباره این کامپیوتر خیلی خوب است. انواع مختلف پورت شامل 4 پورت USB-C تاندربولت 3، دو پورت USB 3.0، یک پورت HDMI 2.0 و پورت های هدفون و اترنت، مک مینی را به کامپیوتری کاربردی تبدیل کرده اند اما مشکل بزرگ این کامپیوتر، پردازشگر گرافیکی ضعیف آن برای کارهایی مثل ادیت عکس یا ویدیو است.

این بروزرسانی جدید متاسفانه ضعف های گرافیکی این کامپیوتر را برطرف نمی کند و تنها حافظه داخلی مک مینی را دوبرابر کرده است. اما در مجموع برای کسانی که می خواهند مک مینی را به عنوان یک Media Server یا دیگر کارهای معمول استفاده کنند، این دو برابر شدن حافظه داخلی در مدل پایه خبر بسیار خوبی است.

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 896

به "اپل حافظه داخلی مک مینی را دو برابر کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اپل حافظه داخلی مک مینی را دو برابر کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل حافظه داخلی مک مینی را دو برابر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید