اکران صفر تا سکو در آمریکا شروع شد

به گزارش کولو، تهران (پانا) - مستند صفر تا سکو به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه کنندگی مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی که طی نمایش عمومی در ایران و حضور در جشنواره های داخلی و خارجی با استقبال خوبی روبرو شد، در سینماهای آمریکا اکران می گردد.

اکران صفر تا سکو در آمریکا شروع شد

صفر تا سکو که پخش بین المللی آن را Venera Films برعهده دارد، از دیروز 9 جولای نمایش خود را در سینماهای شهرهایی چون لس آنجلس، سان فرانسیسکو، شیکاگو، کلمبیا، دیترویت میشیگان، دورهام و... شروع نموده است.

این مستند در حال حاضر در آمریکا به دو صورت فیزیکال و آنلاین اکران شده است.

با شروع اکران صفر تا سکو در اولین واکنش ها به این فیلم مستند، رکسانا حدادی منتقد ساکن آمریکا با تمجید از آن در سایت RogerEbret نوشت:

در مستند صفر تا سکو به شکلی صمیمی و آشکار کننده تنشی نشان داده می گردد میان نجابتی که جامعه ایران از زن ها طلب می نماید و سرکشی و عزم استواری که برای رقابت کردن و رسیدن به صندلی ممتاز ضروری است.

بعلاوه آلن نگ منتقد آمریکایی در سایت Film Threat نوشت:

مستند صفر تا سکو ساخته سحر مصیبی بواسطه نشان دادن عزم استوار و انگیزه قوی سه خواهر و نمایش توأمان شانس و بدشانسی در این راستا، خودش را از نمونه های مشابه جدا می نماید.

صفر تا سکو مستندی از زندگی خواهران منصوریان، قهرمانان ووشوی ایرانی است که تا به امروز پیروز به دریافت جوایزی از جشنواره های ریندنس لندن، کویین پالم آمریکا، فستیوال فیلم زنان ایتالیا، سینما حقیقت و... شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1739

به "اکران صفر تا سکو در آمریکا شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران صفر تا سکو در آمریکا شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید