ایبراهیموویچ: هدف منچستریونایتد پیروز شدن در هر دیداری است

به گزارش کولو، ستاره سوئدی منچستریونایتد با تاکید بر سخت بودن رقابت در لیگ انگلیس اظهار کرد هدف تیمش پیروز شدن در هر دیداری است.

ایبراهیموویچ: هدف منچستریونایتد پیروز شدن در هر دیداری است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، منچستر یونایتد آغاز خوبی در رقابت های لیگ برتر انگلیس داشت و پیروز شد با نتیجه سه بر یک برابر بورنموث به پیروزی برسد.

زلاتان ایبراهیموویچ در نخستین بازی خود در لیگ برتر انگلیس پیروز شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند. او بعد از بازی گفت: بازی بسیار سخت بود. در نیمه نخست عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم اما در نیمه دوم فضای بیشتری داشتیم و توانستیم بهتر ظاهر شویم. پیروزی در گام نخست بسیار مهم است و خوشبختانه توانستیم به هدف خود برسیم.

او ادامه داد: باید بگویم رقابت کردن در لیگ جزیره سخت است. برایم فرقی نمی کند در ایتالیا بازی کنیم یا در اسپانیا و فرانسه و یا انگلیس بلکه مهم این است که به عنوان یک مهاجم، گلزنی کنم تا زمینه را برای پیروزی تیمم فراهم کنم. با کوشش می توان دست به هر کاری زد.

ستاره سوئدی منچستریونایتد در سرانجام سخنانش نیز اظهار کرد: دیدار نخست نمی تواند قوی بودن و یا ضعیف بودن یک تیم را به اثبات برساند بلکه پیروز شدن مهم تر از هر چیزی است. پیروزی در دیدار نخست به بازیکنان اعتماد به نفس می دهد. می دانم رقابت کردن در لیگ جزیره سخت است اما هدف منچستریونایتد پیروز شدن در هر دیداری است و باید چنین تفکری در میان بازیکنان نهادینه گردد. برای پیروز شدن احتیاج به کوشش زیاد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 410

به "ایبراهیموویچ: هدف منچستریونایتد پیروز شدن در هر دیداری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایبراهیموویچ: هدف منچستریونایتد پیروز شدن در هر دیداری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید