ایجاد بازار برای محصولات شرکت های دانش بنیان در رینوتکس 2023

به گزارش کولو، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تاکید نمود: هدف از برگزاری رینوتکس 2023، ایجاد بازار، فروش و تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان بوده است.

ایجاد بازار برای محصولات شرکت های دانش بنیان در رینوتکس 2023

سعید جعفری راد در حاشیه رینوتکس 2023، در گفت و گو با شنبه مگ، با بیان اینکه سال جاری رئیس پارک علم و فناوری به عنوان دبیر ستاد سیاست گذاری نمایشگاه رینوتکس 2023 انتخاب شده است، اظهار کرد: 20 درصد طرح های ارائه شده در رینوتکس از خارج از استان آذربایجان شرقی بوده و چند شرکت نیز از شرکت های خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه شرکت ترکیه ای نیز در غرفه سلامت با هدف ایجادکننده خلا و وکیوم حضور دارند، گفت: هدف از برگزاری رینوتکس 2023، ایجاد بازار، فروش و تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان بوده است.

وی با بیان اینکه طبق ارزیابی اجرا شده، ارتباطات خوبی بین شرکت های دانش بنیان و با صنایع بزرگ ایجاد شده است، گفت: تمایزی که نمایشگاه رینوتکس سال جاری نسبت به دوره های قبلی داشته است، سال جاری برای اولین بار جشنواره رینوفست نیز در کنار رینوتکس 2023 برگزار شده که این جشنواره با استقبال خوب خانواده ها روبرو شده است.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با بیان اینکه پارک برحسب وظائف ذاتی خود، شرکت های دانش بنیان را برای تامین مالی به صندوق استان و کشوری معرفی میکند، گفت: در مورد استفاده از مزایای قانون جهش دانش بنیان اقدامات بسیار خوبی به وسیله پارک اجرا شده است سال جاری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی جزو یکی از پنج پارک ارزیابی کننده دانش بنیان انتخاب شد.

وی با بیان اینکه مقدار فروش داخلی شرکت های فناور و دانش بنیان استان 2.8 همت است، گفت: مقدار فروش خارجی شرکت های دانش بنیان استان، 9 و نیم میلیون دلار است که بیشترین مقدار صادرات از سوی پارک انجام می گردد.

لازم به ذکر است؛ یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس) از 14 تا 17 آذر ماه با حضور فناوران، مبتکران و مخترعان در سالن های امیرکبیرو پروین اعتصامی محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می گردد.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 17 آذر 1402 بروزرسانی: 17 آذر 1402 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2301

به "ایجاد بازار برای محصولات شرکت های دانش بنیان در رینوتکس 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد بازار برای محصولات شرکت های دانش بنیان در رینوتکس 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید