تور ترکیه: بازگشایی مرز زمینی ایران و ترکیه برای تردد مسافری از هفته آینده

به گزارش کولو، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین الملل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اظهار داشت که مرز زمینی مسافری ایران و ترکیه از هفته آینده بازگشایی خواهد شد.

تور ترکیه: بازگشایی مرز زمینی ایران و ترکیه برای تردد مسافری از هفته آینده

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

محمدجواد هدایتی، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین الملل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به ابلاغ پروتکل های اخیر ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در مورد ترددهای جاده ای با حمل و نقل عمومی، از برقراری مجدد تردد زمینی مسافری به ترکیه از هفته آینده اطلاع داد. وی در این رابطه اظهار کرد:

با توجه به ابلاغ پروتکل های اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد ترددهای جاده ای با حمل و نقل عمومی مبنی بر الزام به ارائه پی سی آر منفی یا کارت واکسیناسیون از یک سو و بعلاوه با اعلام آمادگی ترکیه برای بازگشایی مرزهای مسافری زمینی از سوی دیگر، قرار شد هفته آینده نشستی با شرکت های حمل و نقل مسافری برگزار نموده تا از همان هفته آینده ترددهای منظم اتوبوسی به ترکیه را از سر بگیریم.

منبع: کجارو / اقتصادآنلاین
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2054

به "تور ترکیه: بازگشایی مرز زمینی ایران و ترکیه برای تردد مسافری از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: بازگشایی مرز زمینی ایران و ترکیه برای تردد مسافری از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید