تور ارزان استانبول: برترین رستوران های ایرانی در استانبول ، طعم غذاهای مادری در کشور غریب

به گزارش کولو، تست غذاهای تازه یکی از انگیزه های مجذوب کننده برای سفر است اما بعضی از مسافران ایرانی جز به غذاهای مادری راضی نمی شوند، حتی در سفر! خوشبختانه شهر استانبول مملو است از رستوران هایی که لذیذترین غذاهای ایرانی را در خود داشته و مسافران بد غذا دغدغه ای در این زمینه نخواهند داشت. بی شک شناختن برترین رستوران های ایرانی در استانبول می تواند کار را برای این دسته از مسافران راحت تر کند.

تور ارزان استانبول: برترین رستوران های ایرانی در استانبول ، طعم غذاهای مادری در کشور غریب

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

طعم، کیفیت و حتی نوع غذا از موارد مهمی است که فکر مسافران وسواسی را قبل از سفر به خود مشغول می نماید. امروزه اما به لطف پیشرفت صنعت گردشگری رستوران های ایرانی را در بیشتر نقاط جهان می توان دید و استانبول شهری ست که در این زمینه سرآمد است. از این رو مسافران تور استانبول در طول اقامت خود در این شهر انتخاب های بسیاری را برای صرف غذاهای ایرانی پیش روی خود دارند. در ادامه با برترین رستوران های ایرانی در استانبولآشنا می شویم.

رستوران های ایرانی در استانبول

طعم لذیذ غذاهای ترکی بر هیچکس پوشیده نیست اما رستوران های ایرانی استانبول نیز توانسته اند با ارائه منوهای مجذوب نماینده به بخشی از جاذبه های گردشگری این شهر رنگارنگ تبدیل شوند. رستوران هایی که در برترین نقاط استانبول قرار گرفته و با عطر کباب ها و خورشت های ایرانی گردشگران غیر ایرانی را هم به سوی خود جذب می نمایند. در این اما هستند مکان هایی که با داشتن فضایی شیک و ارائه منو مجذوب نماینده توانسته اند نام خود را در میان برترین رستوران های ایرانی استانبول به ثبت رسانده و یک سر و گرن بالاتر از سایر رستوران ها قرار گیرند.

رستوران شیراز | Shiraz Restaurant

رستوران شیراز مکانی دنج و دوست داشتنی برای هواداران غذاهای ایرانی در شهر استانبول است. عطر انواع کباب ها و خورشت هی وطنی در این رستوران به مشام رسیده و کیفیت بالای غذا در کنار قیمت مناسب را می توان از ویژگی های اصلی رستوران شیراز به شمار آورد. رستوران شیراز در نزدیکی مترو قرار گرفته و به راحتی قابل دسترس است.

آدرس رستوران شیراز در استانبول: Caferağa Mahallesi, Moda Cad. & Sarraf Ali Sokak 7A, 34710 Kadıköy/İstanbul, Turke

شماره تماس رستوران ایرانی شیراز در استانبول: 902164502454+

رستوران نایب استانبول | Nayeb Restaurant

نایب نه فقط جز 10 رستوران برتر تهران بلکه به عنوان یکی از برترین رستوران های ایرانی در استانبول هم شناخته می گردد. این رستوران فضایی بزرگ داشته و با ظرفیت 120 نفر از مشتریان خود به برترین شکل پذیرایی می نماید. منو غذاهای رستوران نایب فقط و فقط ایرانی بوده و هیچ غذای ترک یا بین المللی در آن دیده نمی گردد.

آدرس رستوران نایب در استانبول:Şehremini, Turgut Özal Millet Cd, 34104 Fatih/İstanbul, Turkey

شماره تماس رستوران ایرانی نایب در استانبول: 902125876846+

رستوران ریحون | Reyhun Iran Restaurant

هر کدام از غذاهای ایرانی را که هوس نموده باشید در رستوران ریحون استانبول می توانید سفارش دهید. این رستوران در خیابان استقلال، یکی از خیابان های شلوغ و پرگردشگر استانبول قرار گرفته و دسترسی به آن بسیار راحت است. ریحون علاوه بر ارائه غذاهای عالی، فضایی شیک و دلنشین دارد. نمته جالب اینکه تمامی مواد غذایی رستوران ریحون به طور مستقیم از ایران تهیه می شوند، به همین عطر و بوی ایران را در ان می توان حس کرد.

آدرس رستوران ریحون در استانبول:Tom Tom Mah.Yeni Çarşı Cad. No: 26/1 Galatasaray/Beyoğlu/İstanbul

شماره تماس رستوران ایرانی ریحون در استانبول: 902122451500+

رستوران شهرزاد | Restaurant Shahrzad

رستوران شهرزاد در میان فهرست برترین رستوران های ایرانی در استانبول قدمتی دیرینه دارد. این رستوران بیش از 10 سال است که در استانب.ول فعالیت داشته و توانسته مشتریان ایرانی و ترکی بسیاری را به سوی خود جذب کند. رستوران شهرزاد ظاهری شیک و امروزی ندارد اما از نظر کیفیت غذایی بی نظیر است. این رستوران در میدان تکسیم قرار گرفته و بیش از هر چیز دیگر به شیشلیک های مجذوب نمایندهش معروف است.

آدرس رستوران شهرزاد در استانبول: Taksim Akarcasi Sok | No: 24 Taksim, Istanbul

شماره تماس رستوران ایرانی شهرزاد در استانبول: 905393583178+

رستوران ایرانی مژگان استانبول | Mojgan restaurant

رستوران مژگان فضای سنتی و مدرن را با هم ترکیب نموده و محیطی عالی برای صرف غذاهای ایرانی بوجود آورده است. مژگان را نمی توان رستورانی شیک به شمار آورد اما غذاهای آن به قدری لذیذ هستند که خاطره ای فراموش نشدنی از غذاهای ایرانی را برای مشتریان خود به یادگار می گذارند. در کنار کیفیت عالی قیمت غذاهای رستوران مژگان بسیار ارزان هستند.

آدرس رستوران مژگان در استانبول: Kocatepe Mahallesi, Abdülhak Hamit Cad. No:19A, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

شماره تماس رستوران ایرانی مژگان در استانبول: 902125338200+

رستوران ایرانی دریا کنار استانبول | Daryakenar restaurant

از غذاهای محلی جنوب گرفته تا اکبرجوجه مخصوص شمال را می توان در منو رستوران دریا کنار دید. این مکان فوق العاده موسیقی زنده را هم به مجذوب نمایندهیت های خود اضافه نموده و به یکی از برترین رستوران های ایرانی در استانبول تبدیل شده است. مدیریت دریا کنار از صنایع دستی محلی برای تزیینات رستوران بهره گرفته و محیطی کاملا ایرانی را به نمایش گذاشته است. چلو ماهیچه و کوبیده گلپایگانی از برترین غذاهای رستوران دریا کنار هستند.

آدرس رستوران دریا کنار در استانبول:Ergenekon, Cumhuriyet Cd. No: 151, 34000 Şişli/İstanbul, Turkey

شماره تماس رستوران ایرانی دریا کنار در استانبول: 905373498101+

کافه رستوران ایرانی گیلان استانبول | Gilan Cafe & Restaurant

اگر هوادار رستوران های محلی و خورشت های ایرانی هستید کافه رستوران گیلان برترین انتخابی ست که می توانید داشته باشید. این رستوران کوچک اما بسیار خودمانی و دلنشین است. رستوران گیلان انواع خورشت های ایرانی را با طعمی استثنایی ارائه می دهد.

آدرس رستوران ایرانی گیلان استانبول: Acıbadem, Umut Sk. 3/d, 34718 Kadıköy/İstanbul, Turkey

شماره تماس رستوران ایرانی گیلان در استانبول: 902163256615+

رستوران ایرانی گلستان در استانبول | Gulistan Restaurant

ارائه کباب های ایرانی و داشتن فضای زیبا دو ویژگی هستند که رستوران گلستان را در میان برترین رستوران های ایرانی در استانبول قرار داده اند. این رستوران در منطقه شیشلی قرار گرفته و منویی کاملا ایرانی دارد. پس از گشت و گذار در خیابان شیشلی می توانید با صرف یک غذای وطنی خستگی را از تنتان به در برید.

آدرس رستوران گلستان در استانبول: İnönü Mahallesi, No:84, Papa Roncalli Sk., 34373 Şişli/İstanbul, Turkey

شماره تماس رستوران ایرانی گلستان در استانبول: 902122325505+

قیمت غذای ایرانی در استانبول

بیشتر رستوران های ایرانی در استانبول قیمت های ارزان دارند. قیمت وعده های غذایی در این رستوران ها مانند ایران به نوع غذا بستگی دارد. به عنوان مثال غذاهای کبابی قیمتی بالاتر از خورشت ها دارند. قیمت خورشت ها بین 25 تا 35 لیر و قیمت کباب ها نیز از از 40 تا 70 لیر است. معمولا غذاهایی مانند شیشلی و ماهیچه گران ترین غذاهای برترین رستوران های ایرانی در استانبول هستند.

طعم غذای ایرانی زیر دندان های شما

شناختن برترین رستوران های ایرانی در استانبول هدایت کامل برای افرادی ست که قصد سفر به استانبول را داشته و غذاهای ایرانی را به هر گزینه دیگر ترجیح می دهند. حتی اگر جز این دسته از این افراد نیستید و تست غذاهای تازه را ترجیح می دهید باز هم ممکن است در طول سفر هوس خوردن کباب های ایرانی به سرتان بزند، خواندن این مطلب یاری می نماید که به راحتی به غذاهای ایرانی دسترسی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید …

ارزان ترین مراکز خرید استانبول

دیدنی ترین خیابان های استانبول را می شناسید؟

استانبول کارت و کد هس | صرفه جویی در هزینه سفر به استانبول

تجربه زندگی در استانبول | تجربه کن حتی به غلط!

5 پیشنهاد برای لذت بردن از تفریحات شبانه استانبول

سفر به 5 شهر ساحلی رویایی در ترکیه

قوانین سفر به ترکیه در دوره کرونا

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1858

به "تور ارزان استانبول: برترین رستوران های ایرانی در استانبول ، طعم غذاهای مادری در کشور غریب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: برترین رستوران های ایرانی در استانبول ، طعم غذاهای مادری در کشور غریب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید