مهاجم پرسپولیسی و مربی محبوب بهم می رسند ، قرارداد تازه در آستانه امضا

به گزارش کولو، مهاجم تراکتور در آستانه همکاری دوباره با مربی سابق خود است. حامد پاکدل امیدوار است با انتخاب پیکان دوباره بتواند تبدیل به یک بازیکن گلزن در لیگ برتر گردد.

مهاجم پرسپولیسی و مربی محبوب بهم می رسند ، قرارداد تازه در آستانه امضا

به گزارش خبرنگاران، حامد پاکدل در زمستان سال گذشته از پرسپولیس راهی تراکتور شد، اما شرایط بر وفق مرادش پیش نرفت تا تصمیم به جدایی از جمع سرخ پوشان تبریزی بگیرد و حالا هم میخواهد تیمی را انتخاب کند و کنار یک سرمربی باشد که شانس بازی بیشتری به دست بیاورد و برخلاف دو فصل اخیر، دوباره بتواند به عنوان مهره ثابت به میدان برود و گلزنی داشته باشد.

این مهاجم که برترین دوران خود را همیشه زیر نظر رسول خطیبی در ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک داشته و دو صعود به لیگ برتر و درخشش در سطح اول فوتبال ایران را همراه با این سرمربی تجربه نموده، میخواهد برای سومین بار در تیم تحت راهنمایی او حضور پیدا کند و بعید نیست راهی پیکان گردد.

رسول خطیبی همیشه نسبت به حضور حامد پاکدل در تیمش ابراز علاقه داشته و از مدیران باشگاه پیکان نیز درخواست حضور این بازیکن را نموده بود که ظاهرا مذاکرات مثبتی بین طرفین شکل گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن به جمع خودروسازان می رود.

حامد پاکدل در ماشین سازی و به ویژه آلومینیوم اراک دوران موفقی همراه با خطیبی داشت که امیدوار است با انتخاب پیکان دوباره بتواند تبدیل به یک بازیکن گلزن در لیگ برتر گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2275

به "مهاجم پرسپولیسی و مربی محبوب بهم می رسند ، قرارداد تازه در آستانه امضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم پرسپولیسی و مربی محبوب بهم می رسند ، قرارداد تازه در آستانه امضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید