با جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی در سفری کوتاه آشنا شوید

به گزارش کولو، سفر به آفریقای جنوبی جز یکی از سفرهای پر خرج هست. آن دسته از افرادی که آفریقای جنوبی را به عنوان مقصد سفر خود بر می گزینند، با این مسئله به خوبی آشنایی دارند. ما در مقاله مناطق دیدنی آفریقای جنوبی قصد داریم ضمن سفر، شما را با این کشور غنی از منابع طبیعی و ارزشمند آشنا کنیم. ما می خواهیم تجربه سفر خود به این منطقه را در اختیارتان قرار دهیم و جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی را به شما معرفی کنیم. پس، از شما تقاضا می کنیم تا انتها مقاله جاهای دیدنی آفریقای جنوبی با ما همراه باشید.

با جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی در سفری کوتاه آشنا شوید

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

اسکله ویکتوریا و آلفرد

از جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی می توان اسکله ویکتوریا و آلفرد را نام برد. خوردن انواع غذاهای محلی و دیدن جانوران و موجوداتی که در زیر آب زندگی می نمایند و همچنین خرید انواع طراحی های متنوع و صنایع دست و محلی را از اسکله ویکتوریا و آلفرد از قلم نیاندازید. این منطقه به سبب گردشگر پذیر بودن از رستوران و کافه های زیادی برخوردار است. مطمئنا هر توریستی که به آفریقای جنوبی برود، 100 درصد این اسکله را در لیست سفر خود جای می دهد و به همین خاطر اینجا یکی از مسافرخیزترین مناطق آفریقای جنوبی بشمار می رود.

دره عمیق بلاید ریور

اگر بخواهیم به زیباترین دره در کل جهان اشاره کنیم، به جرات می توان گفت که دره بلاید ریور از زیباترین دره ها است. دره ای که از عمق زیادی برخوردار بوده و به عنوان دره ای سبز شناخته می گردد. این مورد از جاهای دیدنی آفریقای جنوبی طولی به اندازه 25 کیلومتر دارد. از دیدنی های بی نظیر این دره می توان به صخره های قرمز رنگی که توسط برگ های سبز درختان پوشیده شده اند، اشاره نمود. امتداد این دره به سمت شمال دراکنزبرگ بوده و جنگل های بی مثال و سرسبز زیادی به همراه گونه های متنوع جانوری را می توان در دره بلاید ریور شاهد بود. دیدن کرگدن ها و پستانداران مختلف و همچنین بزهای کوهی در این منطقه شما را از خود بی خود می نماید. از دیگر مواردی که جذابیت این دره را دوچندان نموده، وجود چندین آبشار در آن است. اگر بخواهید به این دره عزیمت کنید، کافی است، در راستا جاده ژوهانسبورگ به پارک ملی کروگر خود را به آنجا برسانید. اسب سواری، پیاده روی و همچنین بالن سواری و قایقرانی، دوچرخه سواری، ماهیگیری و شرکت در تورهای مختلف از جمله کارهایی است که گردشگرانی که به این دره می آیند، انجام می دهند و سعی می نمایند لحظات شادی را در اینجا داشته باشند.

کمپانی گاردن

یکی دیگر از جاهای دیدنی آفریقای جنوبی که در طول سفرمان می توانیم به ملاقاتش برویم، کمپانی گاردن در مرکز شهر کیپ تاون است. این کمپانی را می توان تحت نام یکی از بی مثال ترین جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی دانست. فرهنگ دوستان و کسانی که به بازدید از موزه علاقه دارند، می توانند به کمپانی گاردن در مرکز شهر بروند. در آنجا می توان از موزه Planetarium بازدید کرد. این موزه در واقع در میانی باغی قرار گرفته که کمپانی هلندی هند شرقی در سال 1650 آن را احداث کرد.

کوه تیبل

شما می توانید به کوه تیبل بروید. در اطراف این کوه منتظر شگفت انگیز و دیدنی بسیاری وجود داشته که می توانید در راستاتان تا بالای کوه از دیدن آن ها نهایت لذت را ببرید. در واقع، می توان گفت این کوه به عنوان نماد اصلی آفریقای جنوبی و شهر کیپ تاون نامگذاری شد و نکته مهمتر این هست که به عنوان یکی از هفت شگفتی طبیعت به شمار می آید. پیشنهاد می کنیم حتما از این کوه زیبا و مشهور بازدید فرمائید. شما می توانید با پای پیاده خود را به بالای کوه تیبل برسانید یا می توانید از تله کابین هایی که در آنجا به چشم می آیند، بهره ببرید. این تله کابین ها شما را به فراز کوه تیبل می رسانند و شما می توانید بر بلندای آن بایستید و مناظر و طبیعت زیبای اطراف آن را به نظاره بنشینید. از بالای این مورد از مناطق دیدنی آفریقای جنوبی تمام طبیعت اطراف قابل مشاهده است. نکته مهمی که به چشم می آید، این است که در این کافه غذاهای لذیذ متنوعی آماده شده که قیمت بسیار مناسبی هم دارند.

باغ ملی گیاه شناسی کریستن بوش

باغ ملی گیاه شناسی کریستن بوش از محیط بی نظیری برخوردار بوده و مناظر کوهستانی این باغ منطقه ای دیدنی را به وجود آورده اند. دیدن غروب خورشید در این باغ می تواند بسیار تماشایی باشد. برای این کار باید پیش از ساعت 20 به باغ ملی گیاه شناسی کریستن بوش راه یابید. این باغ زیبا در خیابان Rhodes Dr واقع شد. لازم هست بدانید که این مورد از جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی که در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده، بهترین مکان برای لذت بردن از انواع کنسرت و تماشای فیلم های مختلف در سینماهای باز است.

شهر هرمانوس

شهر هرمانوس در کیپ غربی جایی است که می توان در آنجا به دیدن وال های عظیم الجثه رفت. می توانید نظاره گر بیرون آمدن و حرکت دسته جمعی وال ها در خط ساحلی جنوبی کیپ غربی باشید. بهترین زمان برای دیدن حرکت دسته جمعی وال ها در ماه نوامبر است. در این ماه وال های زیادی در نزدیکی ساحل به شنا می پردازند. در ماه سپتامبر هر سال نیز جشنی به همین مناسبت در شهر هرمانوس توسط مردم برگزار می گردد که اگر در این ماه به شهر هرمانوس سفر کردید، می توانید در این جشن شرکت کنید. البته این شهر مانند دیگر شهرهای آفریقای جنوبی از طبیعتی بکر و گونه های مختلف جانوری برخوردار است. در کنار تماشای حیات وحش بی نظیر این مورد از جاهای دیدنی آفریقای جنوبی قادر خواهید بود تا به انواع تفریحات آبی بپردازید و در بهترین ساحل شنی راه بروید. می توانید در این شهر به منطقه حفاظت شده پرندگان به نام Fernkloof سری بزنید یا اینکه به ملاقات صخره ای 12 کیلومتری که در این شهر واقع شده است، بروید. یکی دیگر از کارهایی که در این شهر قادر خواهید بود که بدان بپردازید، این است که به فروشگاه و رستوران های مختلف که در مرکز شهر قرار گرفته اند، بروید و از خودتان پذیرایی کنید. این فروشگاه و رستوران ها روزگاری خانه های ماهیگیران این منطقه بوده اند که امروزه به این شکل بازسازی شده و تغییر کاربری داده اند.

بازدید از دماغه امید نیک

شهر کیپ تاون علاوه بر کوه تیبل جذابیت های فراوانی را در دل خود پنهان نموده که یکی از آن ها دماغه امید نیک هست. مسافت این مورد از مناطق دیدنی آفریقای جنوبی تا کوه تیبل نزدیک به یک ساعت و 27دقیقه به طول می انجامد. البته قابل ذکر است که اگر این مسافت را با ماشین طی کنید، 1 ساعت و 27 دقیقه طول می کشد. این مکان زیبا و دیدنی انواع مختلفی از پوشش های گیاهی و جانوری را در بطن خویش قرار داده که بسیار جذاب و شگفت انگیز هستند.

پارک ملی کروگر

یکی از مناطق دیدنی آفریقای جنوبی، پارک ملی کروگر است. مساحت این پارک ملی که نام کهن ترین پارک آفریقای جنوبی را یدک کشیده، چیزی بیش از 2 میلیون هکتار است. بخش جنوبی این پارک در امپومالانگا واقع شده است و از حیات وحش و طبیعتی بکر و بی نظیر برخوردار هست. توصیه ما این است که اگر قصد بازدید از این پارک را دارید، بهتر است از راهنما و تورهایی که برای بازدید از این پارک اجرا می شوند، بهره ببرید تا سفر شما ایمن تر باشد و با مسئله ای روبرو نشوید. سوئیت های کلبه ای، مهمانسرا و همچنین هتل هایی که در این پارک هستند، می توانند پذیرای شما باشند.

منبع: همگردی
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 826

به "با جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی در سفری کوتاه آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی در سفری کوتاه آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید