بخش دوم سوغاتی های منحصر به فردی که فقط می توانید در گرجستان تهیه کنید

به گزارش کولو، در بخش قبلی با تعدادی از برترین و خاص ترین سوغاتی های کشور گرجستان آشنا شده بودید. در بخش دوم این مقاله هم به معرفی چند سوغاتی دیگر این کشور خواهیم پرداخت. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

بخش دوم سوغاتی های منحصر به فردی که فقط می توانید در گرجستان تهیه کنید

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

گنجینه باستانی روبرداشت های گرجستان

مغازه سوغاتی فروشی وقع در موزه ملی گرجستان، اقلام گنجینه باستانی گرجستان که متعلق به قرن سوم پیش از میلاد تا قرن چهارم میلادی است را دوباره فراوری می نماید و به فروش می رساند. در این محل می توانید جواهراتی نظیر انگشتر، دستبند، پلاک و گردنبند را خریداری نمایید.

رومیزی های امروزی

برای دوستداران معماری، طراحان هوودا (Hooda) سفارش های مدرن و جدیدی را با نقوش تزئینی ساختمان های مختلف در تفلیس ارائه می دهد. آنها رومیزی های بلند و کوتاه و بعلاوه دستمال سفره در رنگ ها و طرح های مختلفی را عرضه می نمایند که می توانید برای چیدن میز خود از آنها استفاده نمایید. بلیط هواپیما تهران تفلیس را آنلاین خریداری نموده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

لباس های سنتی با روش های امروزی

ساموسلی پیرولی (Samoseli Pirveli) یک فروشگاه لباس است که لباس های سنتی گرجی را با سبکی معاصر طراحی می نماید. در این مکان می توانید اقلامی نظیر لباس، کفش و لوازم جانبی مناسب برای مردان، زنان و بچه ها را خریداری نمایید. این فروشگاه برای کسانی که علاقه به سبک لباس های راحتی دارند، دارای تی شرت هایی با طرح های قدیمی سیاه و سفید ازمردان و زنان گرجی که لباس های سنتی بر تن دارند، می باشد. برترین زمان سفر به گرجستان

ظروف سرامیکی

اگر شما به لوازم آشپزخانه و ظروف دکور زیبا علاقه مند باشید و یا کسی که می شناسید این گونه باشد، وایت استودیو (White Studio) طیف گسترده ای از محصولات سرامیکی را با عناصر سنتی گرجستان ارائه می دهد. این محصولات با فاینز گرجی، پورسلین و خاک رس ساخته می شوند. علاوه بر این، هر اثر فروخته شده در گالری منحصر به فرد و خاص در نوع خود می باشد.

وسیله ای برای خانه شما

اگر در پی وسایلی هستید که به دکوراسیون خانه خود اضافه کنید، سری به زیرزمین اثاثیه منزل گرجستان بزنید. این فروشگاه حاصل همکاری طراحان مختلفی است که نمایشگاهی را برای نمایش محصولات خود در یک فضای واحد ایجاد نموده اند. علاوه بر میز، جایگاه و مبل، می توانید وسایل کوچکتری که در چمدانتان جا خواهد شد مانند فنجان های سرامیکی، ساعت، پتوهای دستباف، پوستر، گلدان و خیلی چیزهای دیگر را هم در آن جا بیابید.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد گرجستان، به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1757

به "بخش دوم سوغاتی های منحصر به فردی که فقط می توانید در گرجستان تهیه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش دوم سوغاتی های منحصر به فردی که فقط می توانید در گرجستان تهیه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید