بخش کهک قم ظرفیت گردشگری بالایی دارد

به گزارش کولو، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: بخش کهک این استان ظرفیت گردشگری بالایی دارد و از طرح های سرمایه گذاری این بخش حمایت می کنیم.

بخش کهک قم ظرفیت گردشگری بالایی دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی این استان امروز چهارشنبه 25 مهر 97 در دیدار با احمد امیرآبادی، نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست ما حمایت از سرمایه گذاری در بخش گردشگری است و در ایجاد زیرساخت ها و ارائه تسهیلات آمادگی لازم را داریم.

حمید یزدانی با اشاره به روستای شاهزاده اسماعیل و وستای وشنوه گفت: روستاهای بخش کهک هم دارای جاذبه های تاریخی و هم دارای آب و هوای ییلاقی هستند که برای گردشگران جذاب است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم ادامه داد: در سال گذشته کوشک دربر روستای ویریج و خانه تاریخی عربشاهی در بخش کهک مرمت و محدوده تپه باستانی چهل بندگان صرم نیز مشخص حریم شد.

او ادامه داد: در سال جای با جذب اعتبارت ملی و استانی در صدد هستیم روند مرمت آثار و ابنیه تاریخی را افزایش دهیم که این مرمت ها شامل اماکن میراث فرهنگی بخش کهک نیز خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 290

به "بخش کهک قم ظرفیت گردشگری بالایی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش کهک قم ظرفیت گردشگری بالایی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید