تسریع در فرایند حمل و نقل مسافرانی که از کرج به تهران می آیند

به گزارش کولو، علی امام در ارتباط با مزایای خط 10 متروی تهران گفت: تکمیل خط 10 متروی تهران این امکان را می دهد تا بخش مهمی از مسافران که از کرج به تهران می آیند در ایستگاه وردآورد جدا و به مسیرشان ادامه دهند.

تسریع در فرایند حمل و نقل مسافرانی که از کرج به تهران می آیند

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، علی امام، مدیرعامل متروی تهران در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث خط 10 و توسعه شمالی خط 7 متروی تهران که عصر امروز در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، اظهار کرد: خط 10 متروی تهران که امروز شاهد کلنگ زنی آن خواهیم بود از تهرانپارس تا وردآورد ادامه دارد و منطقه ها 1، 2، 3، 4، 5 و 22 را پوشش می دهد.

وی ادامه داد: براساس تصمیم شورای عالی ترافیک در بهمن 98 خطوط 8، 9، 10 و 11 برای متروی تهران تعریف و از سوی وزیر کشور ابلاغ شد.

مدیرعامل متروی تهران در ارتباط با مزایای خط 10 متروی تهران گفت: خط 5 مترو که خطی بین استانی است از تهران به کرج و در نهایت هشتگرد می رسد. حدود 33 درصد مسافرانی که از کرج به تهران می آیند در منطقه ها 2، 5 و 22 توزیع می شوند و عملاً تنها نقطه ای که آنها به هم می رسند متروی صادقیه است که تکمیل خط 10 متروی تهران این امکان را می دهد تا بخش مهمی از این مسافران در وردآورد جدا و به مسیرشان ادامه دهند.

امام اضافه کرد: فازبندی عملیات اجرایی خط 10 در 5 بخش است که از نمایشگاه تا کوهسار، کوهسار تا ساحل، ساحل تا وردآورد و نمایشگاه تا تهرانپارس خواهد بود.

مدیرعامل متروی تهران در خصوص توسعه شمالی خط 7 متروی تهران هم گفت: براساس توافق اجرا شده در سال 93 قرار است 3 ایستگاه از خط 7 میدان کتاب را به جنت آباد شمالی متصل کند.

4105

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1773

به "تسریع در فرایند حمل و نقل مسافرانی که از کرج به تهران می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسریع در فرایند حمل و نقل مسافرانی که از کرج به تهران می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید